Alla inlägg den 12 juni 2016

Av Måna - 12 juni 2016 11:24

Vi vaknar upp till en stillsam morgon före alla andra:-)
07:50 var klockan när vi tassade upp till affären.
Det är söndag.
Idag stänger affären.
Vi köpte små baguetter.

Jämt när vi är på semester inhandlas dom traditionella frukost frallorna.
Men nu blir det inte riktigt så...
Det kostar en del, 35:- för 6 st samt att det är en bit till affären.
Men idag unnade vi oss det:-)

Den sjukt morgontrötta mamman,med dom två vilda barnen och den ännu mer vilda hunden begav sig genom campingen...
För första gången LYSSNADE dom på vad jag sa-dom var tysta,dom nästan smög fram;-)

Elsa bajsa på icke okey plats,Joel ramlade på asfalten och Lina försökte plundra tuggummi apparaterna utanför affären.
Ja...det är vi det,familjen Hultquist!Bara pappan som saknades...

Från att i fredags vara Campingens tråkigaste 31-åring och somnade 21:20 bestämde jag mig för att banne mig sitta uppe igår kväll.
Vin drink,brie och kex.
Ett korsord i solnedgången.
Rätt gött,rätt ensamt,rätt välmående.

Att ligga på säsong är som att bo i ett villa område...
Här startar dagen vid 09,med gräsklippare...
Surr lite varstans.
Idag lämnar även dom flesta,affären stänger vid 15,och öppnar åter på fredag...
Vi blir typ lixom själva...

Tanken är att rulla hemåt på onsdag.Men vi får se...hur det blir.Beror på vädret,på barnen och hemlängtan?!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards