Alla inlägg den 13 juni 2016

Av Måna - 13 juni 2016 21:48

Sitter jag alldeles ensam i förtältet.
Ett glas vin och tystnaden.
(Det nya vinet jag fick tips om på Systembolaget är toppen;-) )

Två vildingar har knoppat in i sina sängar,hunden har gett upp för idag.
Så det är bara jag.
Joo....jag saknar Stefan,ganska mycket faktiskt <3
Men vi är snart hemma igen:-)

En ny period här nere,å aldrig varit så länge hemifrån på 8 år!!!!:-O
Aldrig varit ensam med barnen så här länge-dag som natt!

Idag seg startade vi.
Jo...för här nere passar vi inga tider,inga alls faktisk.
Vi vaknar...vi segar oss,vi äter frukost,segar oss...får på oss kläder runt 12-tiden,ger oss av.
Vi traskade idag mot den här hoppkudden,barnen älskar det-inte jag:-/
Men jag satt där och tittade på dom i över två timmar.
Stolt över dessa två vilda underbara barn:-)

En mamma,två barn och en hund...måste vara så dom ser oss här nere på campingen.
Sonen som går 25 meter bakom,dottern som går 25 meter framför,mamman och hunden i mitten.
Fram å tillbaka över hela campingen...hit och dit;-)
Varje kväll drar vi bajsbutten till servicehuset för tömning.

Å ja...lite stolt över mig själv är jag ändå!
34 mil ensam,med två barn och en hund-enkel resa.
Jag klipper gräs,går med trimmern,fyller vatten,städar och tömmer bajsbutten.Promenader med Elsa,till lekparken,till hoppkudden och lagar mat.
Vi klarar oss,vi klarar oss fint-även om det var extra ensamt i lördags när alla grillade:-/

Idag har jag tvättat håret i min Pyttelilla dusch-gick som på räls;-)
Så jaa...vi är helt oberoende av servicehuset:-)

Nu går solen ned.
Fåglarna kvittrar fortfarande.
Sakta smyger sig kylan på och det är väl dags för även mig att gå in nu:-)
Dom vaknar iaf tidigt imorgonbitti!

Snart hemma,för en period.Dona med hästar,stall,hundgård...klippa gräs hemma och vara tillbaka i rutinerna igen.
Sen är vi tillbaka igen;-)

På promenad ute i havet idag:-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards