Alla inlägg den 18 juni 2016

Av Måna - 18 juni 2016 11:16

I onsdags åkte vi hem igen och lämnade Öland för den här gången:-)
Dom många milen i bilen går ändå som en dans,tycker jag!
Lina och Joel sköter sig exemplariskt,mot vad dom KAN göra...

På hemma plan har typ inget nytt hänt.
Lite mer grus i hallen...en objuden fluga i köket...typ så!
Vi lämnar snart,för att åka igen...räknar ned dagarna!
Men nu är vi hemma,och gör det som måste göras här oxå!
Mata Stefan;-) klippa gräset,ta hand om hästar,städa och tvätta!
För även om darling ska fylla 34 år-så vet han faktiskt inte hur en dammsugare fungerar,tveksamt om han ens vet hur våran ser ut?! ;-D

Det är även snart dags för honom att ha semester:-)
Kul med sällskap i våran sommar-bostad.
Sen känns det som att sommaren är över(!!!) Samma panik varje år...tittar i kalendern,sneglar på veckorna,å känns som att slutet är nära INNAN det börjat!
Efter semester har vi en del på hemmaplan att ta tag i,reda ut,på bästa möjliga sätt...Vi måste det-för allas välbefinnande!(å nej...det handlar inte om oss)

SKIT ungarna badar...det behövs!Tycker dom är rena i 5 minuter-sen dyker första i typ sandlådan:-/
Skitiga barn ÄR ju glada barn..men dom gnäller rätt mycket ändå tycker jag :-P
Nu ska dom skrubbas uppifrån och ned-med rotborste...OM jag hade någon...!
Lina är väldigt inne i tatueringar just nu...hon "tatuerar" sig själv över hela kroppen(!)Så hoppas dom försvinner nu i badet,hon ser lite tokig ut!

Gårdagens konversation gav inte så mycket tyckte jag.... HAHAHA!!!

Den växer lite tokigt den här....(!)

Frukost sällskap:-) (om han syns)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards