Alla inlägg den 25 december 2016

Av Måna - 25 december 2016 19:39

Åhhh....jag är verkligen bara sååå dålig på detta:-/
Men...dagarna lixom rinner iväg:-O

Vi har firat en 4-åring!!!!
WHAT the heck tog DEN tiden vägen?!4 år!!!!
Han var nyss en liten knubbis i spjälsängen....och nu,nu är han nästan lika lång som Lina ta mig fan!
Vild,envis och mellan varven den där skit Goa,underbara och givmilda skit unge,som bara han kan vara på sitt sätt<3
Det blidde en nöjd 4-åring med presenter.

Vi har firat en jul.
Jag kämpade emot bra duktigt,innan jag fick ge vika för di där julpyntet...me NOT like:-/
Jag kastade fram kartongen mitt på golvet och lät kidsen dyka ned där i med förtjusning...Sen var det fler än 4 tomtar i det här huset.
Dock åkte dom inkomna tomtarna till vårat sovrum UT lika fort...
Där var gränsen nådd;-) Inga (fler) tomtar i vårat sovrum!
Eftersom det är juldagen idag...undrar jag om det är okey att stoppa tillbaka alla tomtar i kartongen igen?Samt ställa undan stakarna...!
Det är väl helt okey,eller???
Granen skulle jag mer än gärna redan kastat ut....

Nöjda barn efter julafton.
Mätta magar efter julafton.
2016 års julafton ÄR över och vi tar sikte mot en nyårsafton,för att lämna det här året bakom oss:-)

Förut satt vi och planerade för våren...husvagnen och Öland!Känns sååå långt borta just nu:-/ Och då har inte den jobbigaste perioden av året börjat än... januari,februari och mars!!!
Men det går ju åt rätt håll iaf;-)
Snart,snart är vi där...tillbaka på en av dom bästa ställena!!!<3

Jag pysslade till å med...Vek små paket till lilla granen:-)

Den bedrövliga snögubben;-)

Knäck-kokning.... jag lovar,den vart himmelskt god:-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards