Alla inlägg den 3 januari 2017

Av Måna - 3 januari 2017 22:22

Sikken en dag som har passerat:-O
Var seriöst tveksam på att jag skulle överleva den...vid 10:30 tiden idag.
Asså....INTE pga kalori räkningen(öhh...eller?!) Nope...ungarna!:-/
Det har varit en SÅN dag idag.

Alla har väl blodtörstiga,hunger games deltagare till barn?Eller?
Kan ju OMÖJLIGT bara vara jag/vi som har det tänker jag...;-)
En nybliven 4 åring och snart en nybliven 7 åring som typ har som hobby att slåss med varandra:-O bita varandra,riva varandra och nypa varandra....HELA jävla dagarna långa!!!!Jag blir gaaaalen!!
Och så tävlar dom om vem som först kommer fram,storbölande till sin mamma...Ylandes skyller dom på varandra-och innan vi har fått klarhet i VAD som hänt,har dom börjat slåss igen-eftersom varken den enas eller den andras version stämmer!!!!
Dagen avslutade med ett långt samtal med dottern,för 1007:de gången.
Och sonen puttade med katten för trappen....inte från början till slut-utan rakt ned i trapp"huset" från övervåningen.
Det blev lite smått kaotiskt....innan dom somnade.

Snö idag....typ inte lite snö-utan typ massa snö!
Sååå äckligt!Det var ju bra som det var ju...Bart och fint:-)
Ska det vara bra med snö för?Nej FY!!!Hoppas det är snabbt övergående,snabbt borta och snart bart igen:-)
Å visst....det är väl kul för alla barn,som ändå inte är ute,att det kommit någon snö på jullovet;-)
Å inte glömma alla hundar,som är ute och leker i snön;-P

Idag är det födelsedag,9 år idag <3
Önskar att man vid speciella tillfällen kunde få låna den där låååånga stegen,för att klättra den hela långa vägen upp över molnen och hälsa på...<3 Bara för en liten stund...bara för att säga hej...
Lina sa idag,att Axel inte är ensam där uppe,för nu har han ju G.Morfar att leka med :-) <3
Åh jaa....DET tror jag oxå!!!
Grattis Axel på födelsedagen!

"En ängel kom,log och vände om..."


Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards