Alla inlägg den 6 april 2017

Av Måna - 6 april 2017 15:46

Åh.... när en pytte motivation dyker upp för bloggen,sätter mig ned och skriver-för att bajs-appen ska hänga sig och allt försvinner:-@
Det är INTE första gången detta händer heller....
Och ska den aldrig uppdateras?Alla appar uppdateras i tid och otid,men INTE denna?!
Varje gång jag ska använda den-får jag upp en varning om att denna app gör min telefon seg:-/
Och om man haft problem tidigare och mailat support-får man aldrig någon jävla respons....
Nu vart jag sur!

Men bjuder på bilder från veckan:-)

Fixade naglarna själv i lördags!Tycker det är så fint OCH opraktiskt!!!
Totalt handlings förlamad och förvandlades till en fjåll!!!
I måndags sket jag av mig dom igen-och kunde återgå till att bli normal igen och Stefan slutade att titta snett på mig;-)

Måndags-stor städning av Linas rum!
Tisdags-stor städning av Joels rum!

I tisdags hämtade vi förtältet som kommit:-) Det blev trångt på vägen hem...

Hämtade även vindskydden som även dom kommit :-)

Wow!!!Tre smaker som jag inte provat!!!
Har beställt hem den blåa och lila;-)Den orange är mango....så får se om vi provar den?!
Den röda är ju bara så sjukt,sjukt snuskigt god!!!!

Igår vart det våfflor till mellis för barnen,grädde och kola eller chokladsås gick hem;-)

6(!) dagar kvar nu:-)
Sen blir det att bygga,montera,skruva och möblera hela påsken:-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards