Alla inlägg den 1 oktober 2018

Av Måna - 1 oktober 2018 09:44

Jag skulle till badhuset.
Jag var inställd på det.
Packade väskan.
Sorterade lite kläder.
Kastade på mig träningskläderna,kopplade Elsa och gav mig ut på långa rundan.
Jag skulle satt på mig dom nya fina rosa vantarna jag köpte:-/

När vi kom till uppförsbacken i skogen var det rätt motigt-så vi joggade upp!
När det tar emot,känns det bättre att ge lite till...
Och det gick bra,så vi fortsatte jogga.
En liten paus med gång,sen kom vi in på långa odlings rakan.
Då kämpade vi lite till och joggade hela rakan,svängen,nästa raka och hela vägen ned till asfalts vägen!
Jag har aldrig joggat i hela mitt liv!!!!
Vi tog sista biten hem med blandat gång och jogg.
Imorgon kommer min kropp döda mig när tanken på att ta mig ur sängen kommer.
Det kommer göra ont i varje mm av kroppen.
Men jävlar vad bra det känns!!!!!Känner mig SÅ grymt duktig!

Jag kortade ned mina 8 km med över 10 minuter och sänkte tid/km med 2 hastigheter!
Woop Woop!

Nu ska jag kasta mig i duschen,sen åka en sväng till stan:-)

Bästa kina skorna håller än;-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards