Alla inlägg den 14 oktober 2018

Av Måna - 14 oktober 2018 11:45

Idag slog jag personligt rekord på min PW,9 min/km :-)
Det känns grymt bra!!!
Bara för 8 veckor sedan frustade jag som en gris i bassängen på Gustavsvik för att simma mina 60 minuter...!
8 veckors resultat,och det är ganska förvånansvärt vilka framsteg man verkligen gör:-)
Min plan i dag var att göra 5 minuters intervaller, PW 5 min och springa 5 min.
Men Elsa var INTE på humör för att springa.Och jag har efter igår en låsning i vänster skinka och mitt högra knä strular lite.Men vi skyller på Elsa,inte det faktum att jag inte orkade...haha!
Vi kanske tar det imorgon;-)

Igår eftermiddag vart det trädgårds arbete för hela slanten.
Vi tog ned två stora träd här hemma,ja...ett av dom halverade sig ju i stormen.
Och efter två nedfällda träd tillkommer sjukt mycket grenar,bark och annat bös.
Min make bestämde igår att det skulle bort!Men ska inte klaga,för hur skönt var det inte att vara ute?!:-)
Joel intog en solstol och satt och sjöng att han skulle ta över världen,Lina klagade mer på hur jobbigt det var än att hjälpa till!!!
Vart ingen belöning där inte;-)

Avslutade på topp med chipsgryta och jag min dumme fan åt godis.
Så resten av kvällen mådde jag skit och magen hatade mig totalt:-/
Klockan var inte alls mycket när vi gav upp och gick till sängen,medans min andre hälft skulle ut och prova nya bössan på vildsvin.
Dock var det ingen lyckad jakt-och när han kom hem har jag inte den blekaste om?!

Nu är det dags att dra mig ned och fixa stallet.Eftermiddagen har jag ingen aning om vad den erbjuder...eller egentligen skulle jag behöva tvätta...
Fast iof så finns tvätten kvar till imorgon oxå;-)Den lär inte göra sig själv!!!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards