Alla inlägg den 27 oktober 2018

Av Måna - 27 oktober 2018 11:24

Vi köpte pizza igår som finaste L levererade.
Det smakade som vanligt...man har så höga förväntningar på den här pizzan,och sen smakar det flöt och deg:-/
Efter maten dog vi i soffan...jag är övertygad om att det var sömnmedel inbakat i degen(!)
21:20 låg jag nedbäddad i sängen och somnade inte långt ifrån det....Kul att det blir så där när det är fredags kväll och allt:-(

Men tidigt i säng,betyder tidig morgon:-)
En kall morgon.... och när jag kikade på Instagram såg jag att MÅNGA fått snö!!!!!!
Jag mår illa av dessa bilder och vill bara spy....snö...jag hatar snö!!!
Jag hatar vintern och jag hatar kyla!
Jag är inte menad till att bo i det här landet...:-/
Min dröm om att flytta till Spanien när jag är 65 blir starkare för var vinter;-)

Startar helgen med ett toppen pass i ?spåret?.En tid på 8:55/km vilket blev näst snabbaste hittills:-) Och då är ju snabbaste tiden när jag sprang-så vi kan säga att det är snabbaste tiden:-)
Känns sjukt bra!
Dock frös jag lite om låren-ska jag verkligen behöva köpa ett par shorts???!!!
Dessa tights är ju tjockare...men kändes inte nämnvärt varmare?!
I veckan fick jag min jacka som jag beställt,var senare leverans på den.
Utan den hade jag frusit rejält idag,den är lite ?skal? typ,så den står emot vind och regn(snö)
Mina älskade kina skor börjar bli slitna:-/Vet inte hur jag ska kunna klara mig utan dom!!!
Har ett par nya...som jag inte invigt ännu...fula som stryk är dom-men förhoppningsvis sköna:-)
Att beställa från kina funkar inte alltid så bra;-) Dom skulle vara enbart gröna-INTE gula!!!
Kanske får börja gå med dom inomhus ett tag,så fötterna vänjer sig!

Nu har jag åter fått tillbaka känseln i lår och rumpa,värmt kroppen med en kaffe.Dags att skutta ut till stallet och fixa det.
Eftermiddagen erbjuder husvagn för hela slanten.
Ska riva lakarna och dammsuga en sista gång där inne.
Imorgon ställer vi in den för vintern:-/
God mat blir det oxå och förhoppningsvis en skön kväll i soffan:-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards