Alla inlägg den 3 januari 2019

Av Måna - 3 januari 2019 11:28

Njet....min ta ne att starta träningen när ungarna började skolan igen,fram sköts till idag!

Med nya underställs tröjan gav vi oss ut i spåret och höll oss under 9 min/km!KABAMMM!!!
Så ska det tas;-)
Ska komma ihåg dessa ord imorgon bitti när träningsvärken slagit in... :-O
Elsa var sjukt taggad även hon,och vore det inte för henne skulle jag aldrig kunna hålla detta tempo!

Lycklig att jag vart påmind om min nya tröja jag sprang på under jul handeln.Den jag har haft har lite högre hals utan dragkedja...och jag brukar inte ha svårt för sånt,men just den tröjan kväver mig-får nästan panik när jag har på mig den...
Den nya HAR dragkedja;-)och kvävs inte det minsta!

När jag hade typ 1 km kvar hem dog mina lår...dom existerade verkligen inte!!!Det är kallt,även om det inte är så att man fryser!
2 istappar till ben och en överkropp som kokar...det kunde ju kompensera varandra lite granna tycker jag!
Men Nää... så att speeda upp tempot med två limpor som inte känns?!
Yepp... vi fick iaf igång lite jogg sista lilla biten och slutade på 40 minuter och 5:te snabbaste.
Jag är nöjd:-)
Speciellt efter det långa uppehållet och att grund konditionen sitter där,för inget flås:-)

Nu blir det duschen,och sen städ och jag måste banne mig ta och tvätta idag!
Än finns det rena underkläder till alla i familjen...men det är nog bara någon dag till eller två!

Skulle behöva åka till stan igen...men tror att mina barn skriker rakt ut då!!!
Så jag får nog ta och pina dom med det imorgon;-)

Man ska känna att man lever;-)

Dom här flyttade försent eller så kom dom alldeles för tidigt?!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards