Alla inlägg den 11 februari 2019

Av Måna - 11 februari 2019 12:35

Jag hade kunnat haft en bra PW imorse.
Snön är så gott som borta och asfalten är bar.
Lycklig över detta tänkte jag att ÄNTLIGEN kan jag dra fram kina-skorna,trots smärtan i min häl.
Inge halkande på is eller pulsande i snö idag:-)
Så jag peppade mig själv till ett riktigt bra pass....ända tills jag skulle gå hem från stallet,öppnade stalldörren och insåg att det fullständigt VRÄKTE ned snö?!
Åt helvete med den motivationen...
Det blidde att rafsa ihop tvätt,ladda tvättmaskiner,starta dammsugaren och torka lite golv istället....Yepp!

Igår hade vi kalas för ungen som fyllde 9(!!!!) år i torsdags.
Wtf!!!9 år lixom....är JAG så gammal?Är det såååå länge sedan vi vart föräldrar?
Man förundras över hur fort åren går,samtidigt som det känns som att det alltid varit så här!
Våran fina stora tjej!!! <3
Dom närmaste i familjen kom och Lina hade bestämt att vi skulle bjuda på smörgåstårta.

Idag är det måndag,vilket betyder badhus-maraton.
Idag ska jag vara väl förberedd att hinna brygga mitt kaffe i tid-innan vi ska åka.
Hästarna kommer in tidigare...längtar tills vi kan ta in dom när vi kommer hem,när ljuset stannar kvar så länge.

Förutom snöstorm har NU solen kommit fram:-)Om man bara tittar ut genom fönstret skulle man kunna tro att det är en alldeles härlig vårdag ute!
Men det blåser riktigt kallt när man stiger ut.

Skit vädret i lördags med spöregn...

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards