Alla inlägg den 14 februari 2019

Av Måna - 14 februari 2019 10:53

Jo...jag tänkte hoppa över det där med att träna idag.
Hälen gjorde ont.
Pissigt väder.
Men röven blir som sagt inte mindre av att sitta och glo...
Så det var bara på?t igen och ut på rundan.
Jag snabb impregnerade mina skor innan jag gav mig av.
Tork tid-3 minuter.Jag tror det hjälpte lite,för jag blev inte blöt om fötterna:-)
Elsa var lika misspepp som igår?!Vad sjutton???
Men vi körde på,gå mellan 2 snökäppar,springa mellan 2-3 stycken.
Kom hem på NÄST snabbaste...fan!!!Missade på 27 sekunder!!!!!:-(

Jag har aldrig sett mig som en tävlings människa.
Kanske mitt förstånd har dämpat mig där.Att jag aldrig satt mig i tävlings situationer och alltid går in på att det är ?på lek?.
Men jag är en tävlings människa och i allra högsta grad mot mig själv....!
Var femte minut får jag uppdaterat längd och hastighet per km.Ett snitt alltså.
Och jag MÅSTE slå min egna tid,var femte minut.
Man kan ha var tionde minut-inte alls eller var tjugonde minut,man väljer själv.
Men jag tycker att jag hinner söla ned mig mycket på tio minuter...
Idag blev jag då sur över att bli slagen-av mig själv.

Jag slog slag i saken och beställde mig ett par nya löpar skor igår.
Dom här ÄR slut,idag trampade jag på en sten-och det kändes faktiskt som att den kom in i skon,innan den släppte...
Har jag tur kommer dom imorgon-så får springa en vända till,imorgon,med dessa:-)
OM jag kan gå imorgon ens...

På eftermiddagen blir det lekochbus för hela slanten.
Det ÄR All in som gäller i några timmar,innan vi stupar alla 3!
Detta är en överenskommelse i våran familj.Man får välja mellan lekochbus eller ha kalas hemma.
Lina har valt detta i flera år...Joel ville ha kalas,men tiden rann iväg eftersom hans födelsedag ligger så dumt till.Så han valde detta istället.
Så vi har två besök dit som ska avklaras:-)
Så ofta åker vi dit lixom....Hahaha!
Men ungarna är super taggade och det är bara att ta på sig bästa kläder och springa med:-)
Så om jag inte hade träningsverk imorse-befarar jag ATT jag kommer ha det imorgon!!!
Dubbla pass idag,dubbel ranson vin imorgon kväll;-) SÅ kan man ju oxå se det...:-)


Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards