Alla inlägg den 17 februari 2019

Av Måna - 17 februari 2019 12:29

Och DÄR satt den!!!!
Jag slog mitt person bästa med 2,17 bättre!!!!:-)
Woop Woop:-)
Känns riktigt bra.
Elsa är fortfarande inte i form?!Jag vet i sjutton...har provat att peppa henne under tiden,bytt tillbaka till den gamla selen,låtit henne välja sida(ibland vill hon ju byta)men Nää...inget hjälper?!Så sista alternativet är väl då,att hon tycker det är tråkigt helt enkelt,OM hon inte har ont någonstans.Men hon haltar inte,inte ens en tendens till det.
För lite kläder hade jag på mig oxå:-/Det är väl det allra svåraste...
Jag kör på dom tjockare tightsen,ett linne och en fodrad tröja-och sen en vindtät jacka.Det har funkat toppen...men idag kändes det ju så skönt ute,så böt ut jackan mot en väst.Det gick inte...jag frös om armarna!Jackan får vara på i fortsättningen oxå.
Även om svetten rinner mot slutet,blir man kall-fast det inte känns!

I torsdags for vi till lekochbus,numera mega fun!3 timmar fullt ös och svetten sprutade på oss alla tre(Maken dog efter en timma och blev sittandes i en fåtölj)
Vi avslutade med en fika.Och jag kunde konstatera att borden var lika äckliga som sist.Att disken samlades på hög,blandat med brickor,matrester,spill och servetter...
Jag tycker det är äckligt.
Ingår det inte att hålla efter,så alla kan få en trevlig fika/mat stund.
Det var ju heller inte så värst mycket folk där då!
Barnen mer än nöjda iaf-och det är huvudsaken:-)
Vecka 9 blir det nästa omgång,men då tror jag det blir Andys lekland. Och vecka 10 ska vi ha med oss maken till badhuset...!uj uj uj...han som HATAR att bada!Men han måste med!Lina och Joel ska ha en förälder med sig i vattnet på sina lektioner,så han måste ta det andra barnet under tiden:-)

Och som befarat,kände jag mig som en påse överkörda nötter i fredags morse.
Det gjorde så ont,i hela kroppen.Jag vet inte om mina hopp med benlyft på studsmattan eller om det var allt ålande/krypande i klätterställningen som orsakade värst smärta denna fredag-men ONT gjorde det.Och tänk att man har så mycket muskler man inte visste man hade;-)
Jag provade att springa runt rundeln här hemma-men insåg att om jag gett mig ut på min runda,hade jag förmodligen hamnat på en stubbe i skogen-gråtandes och gubben hade fått hämta mig.
DET hade varit så mycket värre än själva träningsvärken...Hahaha!

Jag åkte ned och handlade och lagom när jag var hemma igen,fick jag sms om att mina nya löparskor kommit!
Fan.
Det är så jävla typiskt.
Får hämta dom imorgon,har kvartis med Joel-så ska ändå ned!
Dom kanske är så snabba så att jag kammar hem ytterligare ett person bästa;-) måtte dom vara bra nu,speciellt för min stackars häl!

Igår var det en lugn dag.
Jag provade att baka en ny kaka som skulle frysas,så den ska vi allt prova idag:-)
Bara gubben slutat jobba.
Ska ta mig in i duschen och sen fixa en potatisgratäng.
För idag blir det grillat:-)

Så här ärtan-pärtan fräsch är man INNAN rundan!HAHAHA....Efter bild blir det inte!!!;-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards