Alla inlägg den 19 februari 2019

Av Måna - 19 februari 2019 11:28

Och jag premiär inviger dom nya skorna.
Funkade fin fint för hälen:-) otroligt bra dämpning måste jag säga!!!Värre för mina stackars tår....!
Nej,skorna är inte för små-dom är faktiskt en storlek större.Men jag antar att dom går ihop lite mera än vad mina fötter är vana vid...det blir att ha lite ont ett tag,innan man har gått in dom.
Men vi sprang inte idag.
Kroppen sa emot och jag lyssnade för en gång skull.
Smalbenen skrek rakt ut...
Så även om tiden blev prutt,så har vi iaf varit ute.
Och det ryktas om snö framåt här i veckan-vi kan vila då:-)
Annars är detta gråa väder ganska perfekt.Man kan ha lagom med kläder och inte en hel garderob på sig.

Ungarna har kommit in i sportlovs-anda nu...jaa...så det är värre än livat.
Det var ju toppen tur att ALL snö försvann,precis som förra året.
Det hade ju varit bedrövelse annars!!!Tänk om dom hade kunnat vara ute!
Hemsk tanke.
Så det är bra som det är just nu.
Så man kan reta varandra,jaga varandra,slå i dörrar och skrika på varandra.
Jag tror vi får ta en tur till Ikea.... DET brukar tråka ut dom,be om att aldrig behöva följa med dit igen,och det bästa av det bästa-dom blir trötta av att gå genom hela affären!!!!OCH jag är ju en snäll mamma-som alltid bjuder på mat:-)
Kan det bli bättre?!
Hahaha!!!!
Jag ska absolut lägga fram det som ett förslag!

Nu väntar duschen!Fixa mat och jag måste åka en sväng till Ica.
Jag tror jag ska ta tag i och rensa lite idag.
Vad lätt det ÄR att samla på sig saker....?tar det sen? andan!
Förrådet/bibliotek har lätt för att bli ett sådant rum.
Jag hade fått fram det fina brickbordet,som fick skänka sin plats för ett tvättställ.Och nu behöver jag verkligen placera det någon annanstans i huset.Men har ingen aning om VART?!Har en vit kista som tar en stor plats där inne oxå....
Ja...Lina får hit en kompis på eftermiddagen-så har tid med det då!

Bra färg ÄR det,ifall jag skulle springa av vägen och bli liggandes med fötterna upp i luften!Jag menar då kan ju någon hotta mig lätt;-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards