Alla inlägg den 3 mars 2019

Av Måna - 3 mars 2019 20:35

Sinket pissigt väder det varit idag-heeeela dagen!!!:-(
Dock kanske detta regn är liiiiite bättre än snö?!
Jag vet ATT det förmodligen kommer att komma snö innan våren spricker ut-men mår bäst så länge det låter bli:-)

Hästarna var blöta genom täckena...och när vi skulle släppa in dom skrek dom allihopa!!!
Inte lätt å vara häst i detta väder heller!

Vi for till pyttan och tog en fika med mina päron.Att spendera dagen hemma var uteslutet för mig,så det var bara och hoppa in i bilen och åka en sväng!
DÄR hade det kommit SNÖ!!!
Joel skottade en gång runt huset till morfar och Noa-så dom kan gå där.Och så skottade han av altanen...svettig blev han,men något att göra:-)

Imorgon är det bassängen tillsammans med barnen på deras lektioner som gäller.TUR att det är i utbildningsbassängen...annars hade jag frusit ihjäl!!!!
Vi åker nog inte tidigare och badar som planerat.

Foten är tvär paj,så jag lär inte kunna gå på ett tag,ännu mindre springa.
Fatta vad ledsen jag är över det....;-(

Elsa var LITE trött igår!!!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards