Alla inlägg den 13 mars 2019

Av Måna - 13 mars 2019 10:36

Shit pommes...vad dagarna drar iväg!!!
Om man tänker på hur länge det är ljust ute nu-mot i december...lätt att glömma bort det,när vädret ändå är piss:-/
Men var minut räknas!När vi hade det som allra mörkast,tog vi in hästarna vid 15:20-15:30 och nu är klockan nästan 18:30!!!

En annorlunda morgon imorse.
Började med att slänga ut hästarna vid 06:10 och ge dom frukost ute.
In och kasta i mig kaffe,för att sedan jaga på ungarna samt packa katterna.
Så fort bussen åkt,åkte jag till veterinären med kissarna!
Hujedamig vilket skit väglag!!!!Länge sedan jag körde på så dåligt.
Tyckte det sög tag i bilen var och varannan meter!

Men i tid kom vi å Belle och Tiana blev inskrivna.
Idag ska dom steriliseras.
Får hämta dom igen mellan 16:30-17:30.
Inga kattungar på det här bygget.

Annars är det lugnt.
Vi var till Västerås och sen till Tumbo i lördags.
Helt otroligt så lyckades hela familjen hålla sams-hela dagen!
I fredags var jag till Cloetta och Kimstad.Det tog mig hela dagen:-)

Sen har det väl inte hänt ett dugg...Träningen ligger nere pga min fot...:-(
Jag får acceptera det helt enkelt och hoppas den håller bättre till våren-DÅ jävlar!!!Och då skiter jag i om den inte håller...

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards