Alla inlägg den 17 mars 2019

Av Måna - 17 mars 2019 17:53

Dagen började med minus grader och snö,vidare till snö blandat regn,spö regn och plus grader,sol,storm och avslutas med mulet väder!
Där hade vi faktiskt typ alla väder på en och samma dag!

Igår kväll drack jag kaffe alldeles för sent...vaknade strax efter tolv och somnade inte om förns strax innan fem imorse!!!!
Och fem över sex var jag igång igen....fy!
Vi åt plankstek igår,och jag har fått kärlek till att lägga pilgrimsmusslor på min planka!
När jag sedan drack kaffe med grannen fick jag utslag...hela bröstet fram ut på axlarna,upp på halsen och lite i ansiktet.Stora röda prickar!!!
Vi googlade på det där och fick fram att det var en ?skaldjurs allergi? som KAN blossa upp (en gång,kanske mera)och att det även fanns ett samband med om man druckit vin!!!
Jösses...har aldrig varit med om något liknande.Det la sig sedan och jag mådde för övrigt bra:-)

Idag sålde jag min bil...Min fina röda.I nästan 5 år har vi delat livet.Vilken härlig bil.Kommer att sakna honom lite granna...men han får det ju bra hos nya ägarna;-)
Och den som lever får se...tror att den nya bilen kommer var grym!!!!Känns riktigt bra:-)

Hästarna är inne för kvällen och nu känner jag att jag börjar tackla av...är riktigt trött!
Imorgon är en ny dag-nya tag,och barnen är lediga från skolan.
Och vi får fortfarande passa dörren för utbrytar katterna som inte får gå ut!!!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards