Direktlänk till inlägg 19 mars 2019

Tisdag

Av Måna - 19 mars 2019 13:17

Och äntligen lite sol på besök!!!
Jag tog min kaffemugg och släpade ut en fåtölj och satte mig mot husväggen.
Andas,tanka energi!
Sen la magen av...!
Mjo...det var skönt i solen så länge det varade iaf.

Släppte ut Belle och Tiana idag.Egentligen skulle dom ju stanna inne tills imorgon.
Men Vafan....vädret strålar,och vem vill vara instängd då?!
Dom har varit så duktiga,och såren har läkt bra.
Och med tanke på hur mycket dom springer och hur många nyvakna flugor dom jagar-kommer dom där två att sova tungt inatt!!!
Tiana gav sig an med att jaga skator...högst uppe i syrenskogen...
Hade kanske tänkt dom kunde tagit det liiiite lugnare!!!!

Vecko-handling är avklarad idag på förmiddagen.
Farmor och farfar är på semester,så jag har fått lov att låna deras bil.
Behövde ju även en bil till badhuset igår eftermiddag och gubben var inte hemma.
Allt är klappat och klart nu,så på torsdag åker vi till Västerås och hämtar nya bilen...WOW!!!!
Jag hoppas verkligen att det blir bra!!!!;-)

Det är heller inte så jätte långt kvar tills husvagnen ska ned till Öland...Det känns inte så-alls!Men enligt kalendern närmar det sig med storm steg....!

Snart kommer Joel hem med bussen.Jag måste dammsuga av och röja lite i köket,har även lite pappers arbete att ta hand om...Så det är bara lyfta på röva och få något gjort:-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Måna - 20 augusti 2023 08:51

Igår firade vi här hemma. I veckan fick jag godkänd F-skatt, så nu har jag min enskilda firma! Blev lite nervös faktiskt? nu då lixom? Vad händer nu? Det är ju ganska stort ändå. Även om jag har svårt att lägga utrymmet åt sidan så måste jag gö...

Av Måna - 12 augusti 2023 18:59


Äntligen välbehövlig SOL! Varmt och skönt här nere hela dagen. Passade även ypperligt bra eftersom vi rev tältet idag och satte upp det lilla tältet. Det var större än jag förväntat mig? så bara på plus. Så mesta delen av dagen har gått åt att p...

Av Måna - 8 augusti 2023 16:24

Hade lovat ungarna att vi idag skulle åka till Marieberg. Jag kan bara erkänna att jag hatar det. Jag är inte alls imponerad av det stället längre? tycker mest att det är krimskrams. En gång i tiden var Marieberg bra. Sen det där med att handla k...

Av Måna - 1 augusti 2023 20:52

Vi packade ihop och åkte hemåt, jag och J, i onsdags. Han hade hemlängtan och jag hade sagt att det var han som bestämde när vi skulle åka hem! Väl hemma efter dryga 3 veckor borta väntar en hel del tvätt,en hel del avsaknad av mat i kylskåpet och ...

Av Måna - 25 juli 2023 10:28


Vi stannar en dag till? och kanske ännu flera dagar? vi får se helt enkelt. Idag kommer J?s kompis hit så det lovar upp lite granna för honom. Dom har gått om varandra lite granna i sommar-tyvärr! Hon har varit här när vi inte har varit här och vis...

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards