Alla inlägg den 5 april 2019

Av Måna - 5 april 2019 13:33

Äntligen fredag!!!
Jag älskar fredagar av tusen anledningar.
Bara känslan är SÅ skön-när det är fredag.

Igår styrde vi (jag & syster) Navaran mot Kimstad.
Dagen jag väntat på sen i december var kommen:-) Hämta Lexi!!!!
En ny familjemedlem flyttade hem till oss Igor:-)
Jag hade glömt hur jobbigt det kan vara.Och jag känner mig helt lost...Hahaha!
Man glömmer ju det jobbiga så lätt,precis som med bebisar....
Maken väckte mig 04 imorse och sa att Lexi pep och behövde gå ut.
Första tanken var:Vilken hund?Vilken Lexi?
Jag hade ändå varit praktisk och lagt fram min morgonrock på golvet i sovrummet-för att snabbt kunna komma ut!

Idag har vi kört miljö träning i bilen.Jag var ned till Fjugesta och hämtade ett paket och båda vovvarna fick följa med.
Efter typ 1 km ville kg vända och åka hem igen.Lexi SKREK där bak?!
Men hon lugnade sig sen och somnade:-)Det är lika bra att börja så tidigt som möjligt...vi närmar oss avresa mot Öland och då måste detta sitta relativt bra!
Vi får helt enkelt åka en pytte sväng varje dag.
Nyttigt för Elsa oxå:-)

Så från nu,vart det full rulle här hemma.Jaa...det ÄR som att ha en bebis igen!
Just nu sover hon...så då får en annan oxå passa på att sitta en stund,tills ungarna strax kommer hem:-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards