Alla inlägg den 9 april 2019

Av Måna - 9 april 2019 12:09

Of course....inga munkar på badhuset igår!!!!Jag visste det bara...
Dom valde istället varsin beskvi,en grön!Oh vad jag VET att dom är ljuvliga...men lever man med en CP-mage är det inte läge att fläska i sig en sådan en vanlig måndags kväll på badhuset...
Well...det kommer flera gånger att roffa åt sig en sådan:-)

Har kånkat in håbbert till stan och fukttest.
Den lampa vi lämnade in vagnen för i höstas på garanti jobb,hade dött igår kväll...
Vi körde hem vagnen med ny bytt lampa och kablar,ställde in den över vintern och nu är skiten glappt igen!!!
Han bytte skarv igen-och NU ska det fungera.... haha,yeah på ATT det kommer göra!
Vi har sagt att ?problemet? sitter längre ned i kablarna...men vad vet vi???

Lexi fick äran att följa med in till stan.Hon gillar väl inte direkt att åka bil.Tjuter som en varg första kilometrarna,innan hon ger sig och somnar.
Vi tog en promenad över till arken zoo och köpte hundben.
Lagom liten promenad för henne,och mig med för den delen med den här jävla foten.
Blåste riktigt kallt gjorde det oxå:-/
Men sen sov hon-hela vägen hem utan ett ljud!

Nu ska byta kläder och dra fram dammsugaren,innan Joel kommer hem:-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards