Alla inlägg den 24 april 2019

Av Måna - 24 april 2019 09:32

Igår var jag laddad,jag skulle ut på min runda!!!
Men på morgonen kom jag bara ned för trappan och hälen skrot...
Fy fan vad ledsen jag blir.

Hemresan från Öland gick bra...typ!Det ena barnen åkte med mig,det andra barnen med pappa.
Jag drog högsta vinsten och fick Joel i min bil...jag tror han sa 5 meningar på 4:10 timmar!
Jag chansade och tog Hultsfreds vägen hem-ja,jag hade glömt hur tråkig och vidrig den faktiskt ÄR...
Aldrig mer i mitt liv!

Idag har jag kavlat upp ärmarna och flyttat kaninburar.Så dom två som är kvar fick flytta ut.Tog vovvarna och checkade staketet i sommarhagen till hästarna,även Belle följde med på promenaden.
Så nu kan dom gå på hela betet-som iaf inte ska bli till något bete för shettisarnas skull!

Lite mer på att-göra-listan finns idag.Skulle behöva åka till m-berg med Lina oxå...men det kanske vi får in någon annan dag:-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards