Alla inlägg den 27 juli 2013

Av Måna - 27 juli 2013 08:50

27 grader i solen 07:30...
Klaga.inte.på.värmen

Regnet som kom igår,var underbart!!!den tryckande värmen gick snabbt ned till 20 grader-för att efter regnet,stiga igen och det blev ÄNNU jävligare ute;-(
Tycker så synd om hästarna...Manne och Formosa!

"Mina" trädgårdsmöbler som jag inställt mig på-skulle sluta på ett pris av 26 600:-!what the f...
Jag skippar dom i år och kanske även nästa år,och köper dom när jag äntligen lyckas skrapa fram en miljon på triss;-)
Så länge...lånar vi svärmor och svärfars utemöbler som dom inte använder;-) det blev humlans fint!:-)
Sen har vi NOG en annan plan...får se OM det blir så;-)

I veckan som kommer,får jag hjälp av bästa Jess att tapetsera nya matrummet!
Det blir vita väggar...eftersom inte Stefan kan bestämma sig.måste få ordning där inne.

Har fortfarande inte fått "ordning" efter semestern...tycker att det är saker högt och lågt i hela huset!men just nu...orkar jag faktiskt inte bry mig!

Joel är sjuk;-( lite feber,vill inte äta,vill inte sova...bara pip och gnäll;-(
Det är väl fortfarande di dära tänderna!:-@

Vi tar oss genom den här dagen oxå med buller och bång!
Matplaner för dagen existerar inte...
Vi har fortfarande INTE kommit iväg till någon affär...
Men orkar inte i denna värme:-/
Idag tig jag upp sista brödet från frysen...så snart är det oundvikligt,vi MÅSTE!
Fan vad trashigt det där det lät då :-O
Ha ha ha!

Joel har ÄNTLIGEN somnat om.
Lina äter frukost(wow)!
Kaffet är slut...
Jahopp...då börjar dagen!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards