Alla inlägg den 25 mars 2019

Av Måna - 25 mars 2019 12:21

Och nu är det bara 3 veckor kvar till påsklov.Tycker det känns som det var igår jag och ungarna stod vid bussen och räknade ned till sportlovet...!
Men det känns bra-känns så bra att vi går ?åt rätt håll?.

Idag är det ett härligt väder ute.Jag gjorde åter ett försök till att slå mig ned i solen på altanen,men nej...magen ballar ur!
Nu börjar jag nästan att bli lite irriterad på den här magen.
I 1 veckas tid har den ta mig fan bara krånglat.Det brukar ju ge med sig och vända efter några dagar?!
Jag ger inte upp än...springer väl några vändor mellan altanen och toan:-/

I helgen hade vi,eller jag,massor med planer för vad som skulle göras!
Det skulle ju vara fint väder...så garage-röj,trädgårds städning bla stod på prio listan.
Men det blev ju storm...Ingen ville vara ute!
Det enda som verkligen blev gjort var vatten byte i poolen!
Bättre än inget iof:-)

I lördags fick jag ont i halsen och igår vaknade jag med världens röv-förkylning...skrot!!!
Skall ändå poängtera att jag mår mycket bättre idag än igår:-)
Så jag lever på hoppet om att jag snart är frisk!!!Jag intalar mig det iaf!

Ikväll är det badhuset som gäller.
Och nej...har absolut ingen lust alls med det.Men nu är det bara 3 ggr kvar,sen blir det inge mer.
Att sätta Joel på en fortsättnings kurs efter sommaren känns onödigt...är så långt mellan.Han har fått grunderna nu-och får träna allt han kan i sommar.
Vi får även klippkort genom simskolan,så jag kan åka med dom själv så dom får träna!
För vi vet ju faktiskt inte hur sommaren kommer att bli:-)

Elsa trivs så där i sängen jag gjort till henne!Men hon sover där iaf,tillsammans med Tiana.Plötsligt har jag bara Belle i sängen och hur mycket plats som helst!!!:-)

Man är aldrig ensam i det här huset!Men som idag,när jag vaknat på min sociala sida,hjälps det inte...vad jag än pratar om-får jag inga svar!!!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards