Alla inlägg den 2 mars 2013

Av Måna - 2 mars 2013 23:34

Galen dag!!!
Min bägare rann över när den satans jävla dammsugaren tystnade å då menar jag=DÖD!
Ill-vrålet som kom ända från anus och ut hade kunnat väckt dom döda uppe på kyrkogården!
Sekunden innan vaknade en missnöjd Joel-som för jag vet-inte-vilken-dag-i-rad han INTE vill sova förmiddag!!!
Lina tjata och svetten sprutade!
Jag hann inte kasta ut den och göra den till en molekyl-hög innan Stefan kom in!
Kabel brott...han skulle byta kontakten!
Jag som redan googlat över nya dammsugare...!
Men glad för det:-) slapp kasta it pengar på en ny dammsugare!!!

Imorse när jag var ute med hundarna,bestämde sig Lina för att möta sin mamma!ut i stormen i sin tunna klänning och i Foppa tofflor kom hon farande!
Å jag ropar åt henne att bums gå in,ungen vänder sig om och SPRINGER mot dörren-varav jag får hjärtat i halsgropen och vrålar:spring INTE!!!!
Foppisar på blank is....
Hon klara det hela vägen tillbaka:-) puh!!!

Jag gav ungarna till deras pappa,låste in mig på toaletten och färga håret!
Yeah-JAG ser skillnaden,absolut inte Stefan!det var i det mesigaste takter jag gjort på länge!
Jag brukar fan inte Banga när det gäller hårfärg!!!
Mmm...tar den röda nästa gång;-)
Men...håret blev jämnare i färg nu:-)

Stefan gick en sväng med Joel i vagnen,han somna bums!
Inviga nya babyvaktern ute:-)
Sen kom en "hagel-regn-snö-storms-skur" och Stefan gick för att ta in Joel!
Tro inte på faan att Simba tagit sig ned i vagnen och låg på Joels huvud!!!!
Hjärtat i halsgropen för andra gången!!!
Tänk OM....!
Nu blir det att dra över myggnätet när Joel sover ute i vagnen!!!

Inatt ska även Joel sova i spjälsängen för första gången!
Är så trött på den där vaggan...visst är den bra-att man kan vagga honom!men "medarna" står ju ut åt alla håll,man slår fötterna i dom,snubblar och snavar!
En liten seperations ångest-då han ligger 1 1/2 m ifrån mig;-)
Och nu idag...för att spjälsängen skulle stå mot väggen...var jag tvungen att ta bort olivers korg...DET är mer seperations ångest för mig....;-(

Stefan sover i soffan!
Han vaknar nog sen;-) såg ut att ligga så skönt-så väckte honom inte!

Nu dags att släcka lampan!!!

Av Måna - 2 mars 2013 10:05

Tidig morgon vid 04:40 som avslutades med SNARK igen 06:20!
Strax innan nio kom Stefan och kalla upp mig!
Först när man kommer upp,är alla JÄTTE glada:-)det är som man har varit borta fleeera timmar...men NU...lite mer än en timma senare är allt i sin ordning!
Foten gubbar Joel,kaffet kallnar och div. Plast saker som ska ätas...

Linas nya är även att tjata hål i huvudet på din mamma,när jag söver Joel!
4 mornar i rad har hon hållit på med detta,om jag inte kommer-gör hon sattyg!!!:-@
Nuför tiden sover han inne i stora rummet på förmiddagarna...har väl blivit så med den icke fungerande babyvaktern!

Saknar sol idag:-/
Inget mysigt väder alls just!
Helgens uppgift för Stefan är att tvätta bilen(ååå stackare till Karl)javisst,DET är D enda som han behöver göra-ALLT annat gör jag!
Därför har inte bilen blivit dammsugen sen semestern,å den har bara blivit tvättat två gånger sedan dess,1 gång av Andreas och 1 gång av herr biltvätt!
Jag dammsuger gärna bilen...MEN då måste även någon ta barnen en stund...

Nu är det dags att sätta fart på denna dag!
Kaffe slut:-( ska spela en omgång memory med Lina innan jag drar fram dammsugaren;-) hon är för jävla duktig på det(25 brickor)!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards