Alla inlägg den 24 maj 2013

Av Måna - 24 maj 2013 08:25

Golv,tak och halva väggar ska bli klara-sen tar snickaren semester.
Efter det skall glaset mått-beställas.
Väggen ska öppnas upp för altandörren ut.

Stefan ska gräva och grusa fram till altantrappen.
Elektrikern ska dra in el.

SEN är den klar!!!
Låter lite...men ren fakta är att altanen kommer stå färdig augusti/september.
Sikket jävla bygge;-)

Takstols fest blir det tydligen...ha ha!
Någon gammal tradition.
Så kanske under nästa vecka-blir det smörgås tårta.

SEN blir det ju naturligtvis altan-fest!Detta bygge måste ju invigas!

Möbler som skall köpas,och jag tycker nog att en ny,ståtlig grill skall inhandlas oxå:-)

Av Måna - 24 maj 2013 08:18

BRA!:-)
Det finns STORA chanser till en bra dag med andra ord!

Hovis gick galant igår:-)
Å Lina,LYSSNADE för ovanlighetens skull på sin mamma-vilket medförde att hon kunde både borsta,gosa och mata sin häst!!
"Mamma,jag ääääääääälskar min häst!!!!men hon har väldigt mycke hår"
Ja...djur har ju det!;-)
Lollo tröttna sen på slutet...men-en shettis är ju en shettis,som jag alltför ofta säger!

Vi packar bilen och far till Gräve-land idag:-)
Lina är laddad!

Ser även ut som det kan klarna upp på den gråa himlen idag:-)

Nee...ska skynda in i duschen nu-innan Joel vaknar!:-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards