Alla inlägg den 12 september 2013

Av Måna - 12 september 2013 17:14

En sån dag är det idag:-(

Joel vaknade alldeles för tidigt imorse.
Pipig och gnällig hela dagen:-/ OM det nu är en tand på G,då kan den väl för sjutton spricka upp någon gång?!?
Tröttsamt!!!och kan tänka mig hur han känner det;-(

Besikta bilen.
Börja så himla bra med att jag inte lyckades hitta varnings-triangeln!
Å då var jag redan sen....:-/ efter tretusenåttiosju svordomar,fann jag den under-under lixom!
Bilen gick genom med blankt papper:-) och från å med nu,ska han besiktas varje år!!!
Hälsa en snabbis på Jess innan hemfärd för att hämta en GNÄLLIG,SUR och TRÖTT Lina;-(
Å jisses Amalia vad jag verkligen älskar dessa dagar!
2/2 barn som icke är på humör-vafan?!?

Å jag mår skrutt!
Skulle kunna gräva ned mig i dynghögen och försvinna en stund!
Vad är problemet?
Är det fortfarande förkylningen som sitter i?
Orkar ingenting och är så sjukt trött.
Detta höstbruk är ju inte till någon hjälp direkt heller!
Stefan jobbar 07-19(som tidigast) har ingen som Hellst hjälp med barnen!
Jag kan nu samtidigt fråga ensamstående-hur fan orkar dom???
Man behöver lite avbelastning då och då...!
Så ja,det är tufft nu!
Det är så där på gränsen hela tiden...
Ur balans kan man säga.

2 timmar kvar av denna dag för barnen.
Hoppas på att det inte är mer än 3 timmar kvar för mig.
Krypa ned i sängen och sova,sova,sova!

Dags att snart väcka Joel,annars somnar inte han ikväll.Lina följde med Stefan en sväng nu.så jag hamna ute på trappen till altan.
Mattan jag tvättade,hänger fortfarande på tork...efter en vecka:-/ kanske dags att ta in den då...sen...när jag åter igen glömt bort att den hänger där....

Av Måna - 12 september 2013 07:50

Dagis dag numero tre!
Xc'n ska besiktas...ohlala!!!

Annars är det en morgon som vanligt på Stickninge!
Joel skriker.
Lina var trött.
Stefan gick ut och jobba.
Sand i hela hallen.
Nicki lyckas rymma och skiter i rummet.
Bella deprimerad.
Kaffet smakar illa.
Jaa....
Nu har Joel somnat om.
Lina åkt.
Hunden är instängd.
Bara jag och kaffet som smakar illa.jag måste nog göra en utredning på detta...tror att Stefan tappar räkningen,eller har i för lite vatten....:-/

Joel måste byta bilbarnstol.
Jag orkar inte bära honom i "butten" längre:-(
Fiförfan vad tungt det är!
Joel vägde sist på BVC 11kg...alltså borde han vara uppe iaf på 12kg nu...butten väger nog 1 1/2-2 kg...och DET ska jag hänga på min vänster arm!!!!puh!
Haft ont i armen sen i förrgår,på tal om armar.
Imorse hade jag en stor bula på underarmen-lagom på ärret!
Antingen har jag överansträngt armen med för mycket bärande på Butt+son och storrengöring i stallet ELLER så är det den inopererade skenan som börjar krångla:-/ kanske är en skriv som är lös?!;-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards