Alla inlägg den 10 juli 2014

Av Måna - 10 juli 2014 13:52

Det är så jävla typiskt...att min förbannade mage ska komma in i en "bad" period just NU!;-(
Känns hur skrutt som Hellst...uppsvullen och konstant ont:-(
Idag kör jag svält för att i ett försök stabilisera upp läget lite granna!
Åter(som hur många gånger som Hellst) är jag GLAD att vi har egen toalett i vagnen:-)
Men det reder sig väl!
I förrgår var det en hårsmån från att bekanta mig med ett majsfält...
Jag hade framför ordet:Toalett.till Stefan...det betyder NU,NU,NU!
Vi kör fel...
Och ska behöva åka runt på baksidan,ned till Färgestaden-tillbaka ut mot campingen.
Men någon tyckte sig inte att jag skulle behöva bekanta mig med majsfälten och det dyker upp en skylt bara så där:Eriksöre 2!
Spar närkontakt med majs till en annan gång,eller förhoppningsvis aldrig:-)

Vi har ett underbart väder!
Solen strålar lika mycket som barnen gnäller...vet inte vilken av dom som är värst,dom avlöser varandra!
Samma sak,varje år,varje semester!
Det blir lite för mycket...lite för mycket av allt!
Å alldeles för lite sömn:-/
Höga förväntningar,värmen gör även sitt och dom är rätt bra på att slåss mina barn:-@
Men läget kommer stabilisera upp sig där oxå!
Annars kanske majsfälten är ett alternativ DÄR;-) hahaha!

Vi for till city gross imorse!
Stefan släppte av mig och Lina,han,Joel och Elsa åkte runt medans vi handlade!
Nu är kylskåpet fullt!:-)
Lite annorlunda i år mot andra år då vi har Elsa med oss.
Även om hundgrindarna låses med hänglås blir virr-pannan alldeles orolig när vi går:-/
Hon söker förbryllat efter någon som vill leka med henne här på campingen!dalmatiner hanen åkte till Böda imorse...

Annars heeelt som det i regel ska vara!
Sjukt underbart skönt!
Äter så god mat vi kan:-)
Njuter av Öland...kommer aldrig kunna sluta att åka hit!!!
Men säsong här???Hur skulle det funka i praktiken???:-O
34 mil....är 34 mil lixom...!Stefan säger TVÄRT nej...men det är ju inte han som kör och det ÄR ju han som inte har tid med senester!kanske förvisso tid med mera semester nästa år....!
Stundvis pratar vi om säsong...sen lägger vi det på is!Vi får se,vi får se!

Nu är det matdags(IGEN)...gör man något annat än å äter på semestern?
Stefan tjatar om mat hela tiden!!!Och fika!?!what?!?
;-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards