Alla inlägg den 6 februari 2014

...

Av Måna - 6 februari 2014 16:56

Känner mig flumm....

Av Måna - 6 februari 2014 15:23

Naturligtvis,glömdes kakao att köpas hem!
Dock tur i oturen-för hade jag dragit igång med alla kakorna idag...hade jag(som jag tror jag blir ändå)kommit försent till frissan!!!
15:20-tar jag ut sista plåten med hallongrottor,som jag och Lina har bakat!
Nu ska bara Stefan komma in...bara-så att jag kan åka!

Imorse kom han in 10:10...DÅ skulle jag ut till bilen,hämta Lina på dagis OCH infinna mig på vårdcentralen 10:30.
Det funkade sig inte riktigt....

Av Måna - 6 februari 2014 13:08

Provar vi något helt nytt till mat.
Jisses...jag måste verkligen vara på skit bra humör!!!!;-)

Gick fib fint på BVC p 4-års kontrollen:-)
Lina sig så där exemplariskt.Så där riktigt jävla fruktansvärt bra!så där bra-så att jag blir förbannad;-)
För INGEN kan någonsin ANA hur vi har det här hemma med henne...
Varför?!
Nu är jag glad att hon sköter sig,det är inte så,absolut inte!
Men att man kan vara två olika personligheter?!

Av Måna - 6 februari 2014 08:09

Full rulle i köket...som var morgon!
Lina en kortis till dagis!
Humöret på topp,ännu en mugg kaffe kvar:-)
Bra musik i högtalarna.
Japp,vi har en bra start på denna torsdag!

Dagens utmaning:Jag och Lina ska baka.
Hon vill till lördag och söndag bjuda på:hallongrottor,negerbollar och elaka gubbar...!
We CAN do it!!!!yes.

Imorgon är dagen här.
Som hon väntat på:-)
Vi ska efter 14,bege oss till staden och hämta världens finaste tårta(hoppas jag)samt smörgåstårta...!

Ikväll måste jag slå in paketen.
Igår berättade hon vad hon fick av oss förra året-jisses,HUR kan komma ihåg det?!?

Nu stressa vidare,åka härifrån 10 och hämta pluttan!!!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards