Alla inlägg den 12 mars 2014

Av Måna - 12 mars 2014 14:44

Onsdag,dagen till ära!
På förmiddagen har vi våldgästat Anna och Charlie!
Kaffe och snick-snack!Väldigt trevligt:-)
Dock blidde magen lite bubblig efter allt kaffe,nåja-finns värre!
Nu ska vi spendera eftermiddagen på bästa sätt.
Joel vaken inatt,så sjukt trött börjar jag bli:-/ fryser som jag vet inte vad.

Imorgon torsdag...funderar på att våldgästa någon annan ett par timmar på förmiddagen;-D

På lördag är det start på hundkursen,med teori-utan Elsa första gången!
Jag är peppad!!!!
Hoppas att det blir bra för Elsa:-)

Igår for vi,jag och Joel,till city gross(igen)efter en promenad för att handla mjölk!jaa...liiite annat slank ju ned i vagnen oxå naturligtvis;-)
Men blidde en liten tur,så Joel kunde sova i bilen.
På eftermiddagen skulle Lina cykla...hon som inte kan cykla,hoppa upp på sin röda cykel och for iväg som om hon var super van!
Man blir förvånad över den dära ungen:-D
Idag var det tydligen leksakerna på hennes rum som lockade mest!:-)
Inte mig emot,nu när jag fryser som en tok!!!!

Joel fått i sig mat.
Inte riktigt vaken än tror jag,pipigt värre just nu:-/

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards