Alla inlägg den 19 maj 2014

Av Måna - 19 maj 2014 22:43

Imorse var jag SÅ trött!!!
Haha...okey...var lite tung i skallen oxå;-)

Igår bjöd jag hem syster med familj och Mam's å Papi på vin,ost,kex å snacks kväll!
Det blidde inte uber sent...men blir ju lite annat än vanligt:-)
Det var jätte trevligt,vinet var gott och det var ju absolut värt att vara lite tung i huvudet imorse;-)

Idag skulle jag boka camping!
Vi hade vuxet faniljeråd igår förmiddag!
Stefan kom med sina skit bra förslag,som Katrineholm och Malmköping?!men vafan?!
Men...vi lyckades komma fram till ett beslut.
Sååå Sverige,vi har ett resultat!;-)
Saxnäs!
Jag surfade in på deras hemsida imorse,in på online bokningen,boka lite hör å där,och voil'a...inser att poolen inte ingår i priset på 6250:-!!!
Vaaafaaaan?!?
30:-/person/dag! What?!
Nu är vi inte ute efter poolen var eviga dag...meeen som förra sommaren badade vi ner i poolen än havet!:-/
Jag stängde ned skiten.Drog upp satans camping katalogen IGEN och började lusläsa!!!
Såå...vidare om det,kommer imorgon;-) hoppas jag...

Dagen har annars flutit på!
Jag har varit till tandläkaren..nödvändigt?!
Tandhygienisten visste inte riktigt vad hon skulle göra?!
-vi kan skrapa tandsten!ja...om du har någon,kanske vi ska titta först...
Ja tack!
Kallad till hösten igen för att träffa en tandläkare!(?)what???
Dom måste ju ha grus i systemet!!!!

Lina haft lite av gnäll-dag,Joel varit trött! Hundkurs med Nicki nu ikväll...jamen-det går bättre och bättre,men nästan inte bra:-(
Å nästa gång är sista gången;-(

Nää....bu är det dags å slå igen dom gröna!!!

(Lånad bild) tvhylla säljes,50:-

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards