Alla inlägg den 11 mars 2015

Av Måna - 11 mars 2015 20:37

imorse kändes det som om jag var lite piggare ön alla dom andra övriga 364 dagarna på året.
Jag trippade ut i grovköket och startar med ett blodtrycksfall allanidalen...
Men efter att ha stått med huvudet smetat på ena tvättmaskinen kunde jag fortsätta mitt trippande.
Och jag kände mig pigg ända tills jag insåg att jag fyllt diskmedels facket i diskmaskinen med fiskmat...
Antingen var jag för trött för att inse att jag VAR trött,eller så var jag bara mer tankspridd än vanligt...

Ny telefon.
En ny iPhone 6.
Jag hatar den.
Eller...hatar är ett starkt ord,ogillar skarpt!
Jag antar att jag kommer vänja mig med denna och så småningom börja gilla den oxå.Men just nu,ligger den jävligt bra på bänken...;-)
Jag har heller inte hunnit skaffa ngt skydd till den...så är lite rädd för att tappa den:-/
Skulle ju då bidra till ännu mer ogilla känsla med en sprucken skärm menar jag!

Hämta Lina på dagis.
Såg inte en enda ordinarie personal?!
Ena vikarien,som jag träffat typ 4-5 ggr,kom fram och presenterade sig IGEN(kommer iaf inte ihåg vad hon heter)och sa leende:Tror inte vi har träffats...
Hum...
Första gången jag träffade henne,blev hon förvånad över att Lina hade en mamma(?)Hon hade ju bara träffat Linas pappa...
Och hon får mig verkligen att känna som att Lina har en pappa och en mamma,men inga som bor ihop?Vet inte varför det känns så?!
Och vart var den ordinarie personalen?
Eftersom jag är inne i någon "Vill ha Lina hos mig" period just nu,kändes inte detta något bra...
Skönt med helg snart:-)

Härligt väder idag!!!!åh vad jag längtar efter varmare dagar nu.
Dock pratade jag med mormor nu ikväll på telefon och hon talade om,att förra året var det oxå så här fina dagar(kanske inte just i Mars) och sen kom ett rejält bakslag med snö:-/ nej,nej,nej....det händer INTE år 2015.Nu är det vår,punkt slut!;-)

Dryga månaden kvar,innan årets resa!!!!eller EN av årets resor:-) ÅRETS resa är ju faktiskt semestern:-)
Men...ULLARED you know:-)
Underbart!!!jag trippar runt och fyller i min inköpslista lite då och då;-)

Och nu är tid för tatuering bokad;-) jag är förväntansfull:-)
Det blir ett försök till att ändra på cp-blomman och "rita" till 2 nya och lite text och lite "snöre".
Woop woop!!!!
Blir bra.
Jag ska prata med honom om min döda ödla oxå...OM vi ska försöka få liv i den eller "rita" över den!Jag funderar på en stjärna...samtidigt...får man väl stå för sina val här i livet;-)

Imorgon är det torsdag.
Det betyder Ica maxi för min och Joels del.
Blä....jag tycker annars väldigt mycket om att handla.Men just nu känner jag bara blä!
Iof....har dom eller om det är:ska dom,öppna ett nytt Ica maxi i Örebro(?)
Kanske skulle vara nått och prova på det;-) Förnyelse lixom:-)
Måste googla på det...

Fin kväll idag:-)

Känner mig gammal och grå,hängig och pösig...
Jaa...trist lixom....
Skulle antingen behöva rejält med sol i ansiktet eller färga håret rosa,för att liva upp detta tråååk!!!!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards