Alla inlägg den 25 maj 2016

Av Måna - 25 maj 2016 15:31

Ica maxi idag...i en salig sävlighet med endast diskborste uppskrivet på listan...
Jag har kommit på det,varför huvudet stannar hemma när jag ska handla:Barnen.
Utan stress,tjat och letande efter rymd unge..går hjärnan på halv fart.
Kan inte fokusera.
Kan inte planera.
Handlar dom mest knasigaste sakerna,och det viktigaste kommer lixom inte hem...
Nu ska jag INTE handla hem frysvaror,det är fullt.
Efter köttet vi köpte i mars-var det knölfullt i båda frysarna.
Vid kosläppet-KÖPER STEFAN 60 HAMBURGARE MED BRÖD!!!!
Men yippi kajjäj motherfucker...
Han öppnar frysen,konstaterar det jag vet,att det ÄR fullt.
-du fixar det här bättre än mig...
Sen går han(!)
Öhhh...WHAT?!
Tack....snällt...
Ja...OM du har jävligt tur-får du in ETT paket bacon...men då ska du ha tur!!!
60 hamburgerbröd är INTE att leka med å få plats med i frysen...
Men...Stefan köper hamburgare-Stefan äter hamburgare:-) Han behöver aldrig fråga igen vad vi (han) ska äta!
Å det passar ju bra så här lagom till säsongen för Öland,när han är hemma och vi åker;-)

Jag får ett ryck efter handlingen och går bort till frisören...
Frisören=döden.
Biter ihop,hoppas på att dom inte ska ha några lediga tider,frågar...
Jovisst,kunden som skulle komma ha inte dykt upp,10 minuter sen,varsågod....
F.u.c.k
Jag VET att detta är ett måste...gärna klippa av ALLT...jag vet det...
Hon klipper av 15cm (läs CA 5 cm)och jag anstränger mig verkligen för att inte se missnöjd ut...
Men hur man än vänder och vrider på sig,ser man ut som ett jävla katastrof område i den där stolen....
Skynket gör att man ser halslös ut med dubbelhaka...
Röd i ansiktet.
Ser ut som Lina sminkat mig...
ALLT ser fruktansvärt ut I den stolen,vid den spegeln!!!!!
Ungefär som i en provhytt....
Men nu är det gjort.
Håret är klippt.
Jag mår skit.
Men det är fortfarande ljust;-)
Nu dröjer det igen... Jag menar,jag har ju nyss klippt mig-i oktober...oftare kan man ju inte ränna där;-D

Tom-bollen fortsätter här hemma.
Jag har inget kvar i skallen,det är lixom tomt...?!
Orkar bara inte...vill stänga av hela livet på ljudlöst.
Igår var blodtrycket typ på noll...det vart riktigt obehagligt.
Tretade i mig kvällsmat-magen fick damp och resten vet du ju sen förut...
:-@
Jag bör nog se över min kalender...jag VET att jag ska till tandläkaren-typ...snart?!
Hundarna ska vaccineras....typ...snart?!
Lina skulle tydligen ha matsäck med sig imorgon och Joel har "utvecklingssamtal"....ja...
Och om vi skiter i detta och styr bilen till Öland imorgon vid 14-tiden får vi se;-)
Joel vaknade imorse med:Snälla mamma,kan vi åka husvagnen imorgon?!
HAHAHA.....JAG är INTE omöjlig;-)

Åh...du min fina <3 Måtte svansen läka på dig snart!

Så jävla bra parkering!!!! Jävla dåre!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards