Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Måna - 15 oktober 2012 08:06

Tjenobyl har tydligen bolmat upp och läcker miljonvis med strålning-ÖVER Stickninge!!!
Stefan,för faan-sätt på dig masken och spring!!!
Jag...jag kommer efter,när jag kastat din förbannade telefon i bajjabrunnen,slagit sönder foder datorn samt väckt våran dotter!!!!!

God morgon sköna(tidiga,hysteriska)måndag!
Jag tittar ut på ett grått Tångeråsa,en grå Logsjön,en brun gräsmatta och nästintill nakna träd:-/
6 grader ute,är ju bättre än 4 eller 3!

Kaffe i min super-duper fina lila kaffemugg,som jag även kontrat med lilla "knappar" på bordet!

Vi har startat en NY vecka!
Vad är det...ca 10veckor kvar till jul.och jag hoppas att di däringa byxorna jag beställde i onsdags ska komma hela vägen hem till MIN postlåda idag:-) och att jag sen även kan ha dom;-)
Men stora kliv,bekymrat inre,och på onda fötter kliver vi vidare och hoppas att iaf Lina har en bra start på dagen:-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards