Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av Måna - 25 oktober 2012 08:59

Våran morgon(än så länge) beskriver våran morgon!
Lina kom in till oss någon gång inatt och knöka ned dig-sen somna jag om som en stock!
Bajjamannen hickning tidigare idag oxå,så när Lina vaknat och lyckas väcka mig-slog vi på tv'n och mös en stund<3
Inte så att DET händer ofta i detta hus:-)

Bajjamannen skruvade ihop Linas byrå igår kväll!
Lina var lyrisk!!!för en byrå?!
Bajjamannen svor över skrivandet och ville att JAG skulle lova att aldrig ta hem Ikea möbler igen.
Aldrig!!!vart skulle vi annars köpa möbler,NÄR vi gör det?!
Vad jag vet så är det väl bara denna han skruvat sen han skruvade ihop Linas spjälsäng för....öh...3 år sedan?!!
Det är väl inte mycket???

Lugn dag framför oss idag tror jag!
Det vanliga på fm,matlagning och vi kanske går ned till farmor en sväng på em,vi får se!
Imorgon ska vi på turné:-)
Handla lite mat och sen ska jag in på en outlet affär,den har jag drömt om inatt-vilket jag meddelade Lina när hon kom in till oss;-D
"mamma är inne på en affär och shoppar,sov nu så jag får handla klart"
Moahahaha!!!!

Kaffe mugg två!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards