Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Måna - 5 mars 2013 09:04

ALLT från när Lina var liten.
Man tror man ska komma ihåg,men det gör man verkligen inte!
Nästan så att man inte kommer ihåg något alls.
Å det är "bara" tre år sedan hon var en plutt...,

Lina vakna inatt(?) och bråka med Stefan!joel vakna strax innan 04 och ville ha mat!
När jag lagt honom igen och han börja komma till ro-var pip Lisa igång igen!
Underbara,älskade ungar-ingen risk för att få sovmorgon här inte!

Igår var det storstädning av huset som gällde!
Eftermiddagen nere hos svärmor/farmor!
Fram å tillbaka till Ica i rasande fart-byta kläder och mocka skit!
In och byta lakan,Stefan la Lina-väckte Joel och en minut över åtta var jag på plats i soffan för att titta på familjen annorlunda:-)
Fast vart nog bebis-prat med Joel;-)

Grått och trist väder ute!
Ska försöka fortsätta montera ihop hall möbeln som jag och Lina började smått med igår:-)
Kanske kan få ihop den idag.

Fick kallelse till tandläkaren den 25:te till Lina...yeah...yippy!!!
10:40-Tandis för Lina
11:30-spruta för Joel
Blir en händelserik dag;-) å jag tvingar med mig Stefan-tänker INTE åka själv,så det så!

Nu lite tid i soffan med båda mina små änglar,innan D är dags för Joel att sova lite i vagnen:-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards