Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Måna - 20 mars 2013 22:31

Grannen önskar sig nog ett par hängslen när han fyller....

Och tokiga simba ska tydligen sova på/i nattbordet!!!

Av Måna - 20 mars 2013 10:04

Man skulle vara en bläckfisk,eller kanske inte just själva slem klumpen-bara vara född med 8 armar:-)
Då skulle jag samtidigt kunna mata Joel,blogga på telefon,ge Lina nått att dricka,ladda tvättmaskinen(erna),låtsas äta plast mat,dammsuga,betala räkningar samt kamma håret samtidigt!!!
Men jag har bara två...så medans jag matar joel-låtsas äter jag plast mat m den andra armen!
Mmm...gott!
Idag fick jag broccoli,selleri och en korv.Lina tog glassen och munken...snällt...;-)

Hos halv döva doktor Sven igår...vilket kändes som han inte riktigt hade tid med mig!
Ca 20 min resa ned till vårdcentralen.
Ca 15 min i väntrummet.
Max ca 5 minuter inne hos doktorn.
Ca 20 minuters hemresa.
Yeah!!!
Fast...eftersom han inte hade så mycket tid över,gick d snabbt!visa mina ben-göra en piruett och han gav mig svaret:
Jag skriver en remiss till usö,dom rönkar(?)ditt ben och utifrån bilderna tar dom ställning till operation eller inte!då var vi klara,hej hej!
Snabbaste servicen jag varit med om för 120:-...

Idag tvättar vi!
Tre maskiner tvätt blev det,varav två tvättmaskiner-smidigt:-) dock är "Stefans" tvättmaskin inkompetent och kan inte klockan;-)

Min syster fyller snart år-har kommit på den bästa presenten till henne!!
Jaa...men den existerar tydligen INTE:-/ har letat i flera dagar nu,men NEJ-går verkligen inte att finna!!!!fan!

Nu hänga lite tvätt!sen kanske jag kan burra ned mig i soffan och läsa lite,medans Joel sover och Lina spelar radio apan:-)


Av Måna - 20 mars 2013 07:09

Säger mer än 1000 ord!!!;-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards