Alla inlägg den 11 mars 2014

Av Måna - 11 mars 2014 14:08

City gross!!!
Precis så här ska det se ut,STORA fina bitar kött!!!
Coop in My ass!!!;-)Behåll etsat danska/tyska/utländska kött i kyldisken!!!
Så kan dom som vill ha i sig lite extra antibiotika passa på å handla billigt:-D

Av Måna - 11 mars 2014 09:19

Härlig,strålande SOL!!!
Å humöret lixom skjuter i höjden på en gång:-)
Vaknade före klockan...med huvudvärk.
Lina inte alls på humör för dagis,vilket jag visste.
Protester,grin och skrik...vill INTE kamma håret,vill inte klä på sig,vill inte,vill inte...
Men tror dom får en härlig dag på dagis idag:-)

Idag skulle jag få besök,men jag tror att det av någon anledning har uteblivit...
Står i valet å kvalet om jag ska lägga Joel i vagnen eller sängen...
OM hon kommer,så är det bästa han sover i sin säng.
Om inte...skulle vi kunna ta vara på så mycket som möjligt av solen och hå ut nu.
Jag är ju redan redo för dagen.
Väntar en liten stund till,försöker roa Joel en stund till,men tror nog inte att hon kommer:-(

Slipper laga mat idag!!!woohoo!!!eftersom ingen åt maten igår,så är den redan klar,finito och redo för micron!!!taadaa!!!
Älskar sånna dagar!

09:20...äh vafan...skiter i detta och går ut.Blir en lååååång dag för mig ändå:-/
Har iaf plockat undan,dammsugit,gjort mig ordning,Joel är klar:-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards