Alla inlägg den 1 april 2014

Av Måna - 1 april 2014 07:57

Lina åkt till dagis.
Joel sover.
Jag är själv...förutom Elsa och Nicki förstås!!!
Väntar på att vc ska ringa.
Joel har riktigt ont:-/ KAN dom ha missat ngt på röntgen?! Vad ska vi göra???
Han sov hos oss inatt...nosa Joel innan man somnar<3 vaknade dock vid 3-tiden och fann oss sovande i den klassiska Facebook bilden...
Stefan längst ut på kanten,med Joels fötter åt sig.
Jag längst ut på andra kanten med Joels huvud mot mig...
Joel på tvären över heeela sängen alltså;-)

Idag ska vi handla mjölk!
Vi ska hämta Lina på dagis.
Ska försöka få till lite träning m Elsa.
Elsa som för övrigt har blivit väldigt morgon-trött;-)

1:sta april idag?!
Jisses vad tiden går!!!!!snart sommar jue:-)
Stampar lite i start groparna för att låta hästarna gå ute om nätterna!Men fegar lite ännu...då D blir lite minus om nätterna!
Men snart så...

Dra fram dammsugaren och ge hundarna frukost,hinner detta innan vc ska ringa:-)
Woop woop!!!
5 dagar kvar!!!!!!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards