Alla inlägg den 2 april 2014

Av Måna - 2 april 2014 08:52

Jaa...det var planeringen för igår...

Vc med Joel 11:15,och blev vidare skickade till USÖ och akut röntgen av hans fotled.
Vi FICK en parkering som xc'n fick plats i:-) mata parkerings automaten med allt jag ägde och hade i plånboken...joo...jag missade att parkerings automaten visst även tog kort!
Ångrade bittert att jag inte tog m mig vagnen till Joel...han väger en del att bära på armen...

Jag blev ju överlycklig att doktorn GLÖMT att signera och skicka in remissen till USÖ...:-@
Nästan 3 jävla timmar fick jag och Joel spendera i väntrummet,glo på folk som kom och gick,kom och åkte...
Det är TUR att Joel är vår lilla solstråle!!!Hade jag suttit där med Lina,hade dom kommit och sövt henne efter 20 minuter;-)
Jag tröttnade själv efter 5 minuter.
Tröttnade på att vara trevlig och svara på trehundra frågor:
-han är 15 månader.
-han vart omkull sprungen av en hund.
-olyckor händer så lätt.
-jaha,du har ont där!
-ja,han är nästan alltid glad.
-ja,han sover hela nätterna.
-ja,jag har två barn.
-ja,vilken passande serie på tv.
-nej,om han kastar iväg lego bitarna,låt dom ligga.
-ja,vi bor utanför Örebro.
-JA,VI HAR SUTTIT HÄR RÄTT LÄNGE NU!!!
-ja,visst borde dom prioritera så här små barn.
SKJUT mig!!!
Meeeen...man ska ju inte klaga när folk ÄR trevliga!:-) Tycker sånt är mer sällsynt nuförtiden....

Det var heller ingen fraktur på fotleden:-) NU vet vi att han till 100 inte har brutit ngt:-)
Han fick ett litet klister märke på röntgen:-) som han blev väldigt glad för!!!
Nu är det alvedon som gäller...och hoppas att han blir bättre fort!

Så...IDAG...har vi inget på planeringen!Lite flera tvättmaskiner son skall köras. Stefan var igång vid 02 inatt och körde skit...
En underbar doft som täcker Tångeråsa just nu:-/ Tur det inte händer så ofta;-)

Nu drar vi igång på denna onsdag:-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards