Alla inlägg den 9 februari 2015

Av Måna - 9 februari 2015 21:50

var uppe 05:38 imorse.
Stefan skulle släppa ut hästarna,när han ändå gick ned för å lasta grisar.
Men när jag ändå vaknade,kunde jag lika gärna bara göra det!
Jag lyckades somna om och jag lyckades få SOVMORGON!!!!
Heeeelt otroligt,strax före 08:30 kom jag upp ur sängen för att hämta en trallande Joel!
Det märkliga är,att man inte är ett dugg piggar:-/
Så varför suckta efter det i fortsättningen?!:-)

Att byta gardiner i köket,var inte D minsta bra för mitt humör heller:-/
Hur kan man bli så arg,av gardiner?
Jag blir så arg att jag vibrerar i hela kroppen och biter ihop tänderna!
Det blev ett par andra gardiner...inte dom fina nya vår-gardinerna...
Kanske någon annan dag.
Dom här sitter rätt bra där nu oxå:-)

Å så kom dagen,tredje ronden för min fram-tand,hos min humorbefriade tandläkare.
Men jag gillade henne ändå på något vis:-)
Det var tydligen vätska i "kanalen" vilket gjorde ONT när hon skrapade bort...
Annars gick det förvånansvärt bra:-)
Nu är tanden rotfyllld och jag HOPPAS att den blir bra igen....ända sedan första behandlingen har jag inte kunnat tugga med tanden,för det har gjort ont:-/
Nu blickar vi framåt,det blir säkert bra!!!
Dock har hela dagen blivit förstörd...har lixom bara gått å väntat in tandläkartiden...15:50...
Nåja...
Imorgon börjar veckan igen
Sista rycket innan sportlovet:-)

Mitt i ilskan bestämde jag för att år 2015 skulle köket bli gardin-fritt!

Inte hiss-gardiner med duger ändå;-)

Färdig hos tandläkaren:-)

Dom kan ibland dom oxå <3

Min fina Elsa <3

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards