Alla inlägg den 5 februari 2015

Av Måna - 5 februari 2015 09:30

back again!
Gårdagen är ett minne blott,ny dag nya tag!
Stefan for på snö röj inatt...jabbadoo!!!Fick sällskap av två envisa-kelsjuka katter i sängen...
Nala ska bestämt ligga PÅ mig,ingen annanstans...Cider nöjer sig faktiskt med att ligga på Stefans sida.
Och jag kom i säng i TID!!!!woop woop;-)
Dock inte alls piggare imorse...samma trötta,sletna jag:-/

Dagis lämning för min del.
Men lät Joel vara kvar hemma med Stefan,som var måttligt trött...
Men Joel är inte alls bra...så ville inte släpa med honom heller.
Nu har han fått alvedon och drar fram som en orkan igen....!
Tänk om en annan kunde reagera så på alvedon!!!:-)

Take away kaffe i bilen,och dra på faaan....att jag lyckades m att bränna tungan:-O
Det är så skönt...att bränna tungan på kaffe...det är så underbart perfekt start på dagen;-)

Igår...trots mitt dåliga humör,bakade jag!
Daimstrutar,dumlesnittar,dumlekakor med noblesse och hallongrottor!
I can do it!!!!
Tror det vart bra...tror iaf;-)
Har lite kvar som jag ska baka ordning till lördag.
Beställde smörgåstårtor igår och dom två sista föräldrarna har hört av sig:-)
Alla 4 bjudna tjejer kommer:-)

Igår när jag hämtade henne på dagis,hade hon tappat tanden:-)
Denna tand,låg ju då i ett glas med vatten som hade lämnat en tia efter sig imorse.
Lina skreeeeek:TANDFEN HAR VARIT HÄR MAMMA!!!!
Hahaha....!Joel och Lina fick varsin tandburk av farmor igår:-)

Idag hade jag på planering att åka och handla efter jag hämtat Lina!Stefan skulle ta Joel på eftermiddagen.
Så får Lina välja sin egna födelsedags present.Det blir bäst så.Jag vet inte själv vad jag ska köpa till henne....har köpt två par tights till henne...men är ju inte så jävla roligt å få kanske:-)
Det löser sig!
Vi får dock se om vi får ändra planerna till imorgon istället...
Ska checka av med Stefan,jag kan tycka att han behöver sova lite...dock håller han inte med mig...!

Nu hoppa in i duschen och den kasta ihop lite mat:-)
Kör på i 200 blås denna dag.
Det är rätt skönt att lämna Lina på morgonen.man får lixom ut liiite mera av dagen:-)

Joel ville oxå bli fotad:-)

Av Måna - 5 februari 2015 09:29

back again!
Gårdagen är ett minne blott,ny dag nya tag!
Stefan for på snö röj inatt...jabbadoo!!!Fick sällskap av två envisa-kelsjuka katter i sängen...
Nala ska bestämt ligga PÅ mig,ingen annanstans...Cider nöjer sig faktiskt med att ligga på Stefans sida.
Och jag kom i säng i TID!!!!woop woop;-)
Dock inte alls piggare imorse...samma trötta,sletna jag:-/

Dagis lämning för min del.
Men lät Joel vara kvar hemma med Stefan,som var måttligt trött...
Men Joel är inte alls bra...så ville inte släpa med honom heller.
Nu har han fått alvedon och drar fram som en orkan igen....!
Tänk om en annan kunde reagera så på alvedon!!!:-)

Take away kaffe i bilen,och dra på faaan....att jag lyckades m att bränna tungan:-O
Det är så skönt...att bränna tungan på kaffe...det är så underbart perfekt start på dagen;-)

Igår...trots mitt dåliga humör,bakade jag!
Daimstrutar,dumlesnittar,dumlekakor med noblesse och hallongrottor!
I can do it!!!!
Tror det vart bra...tror iaf;-)
Har lite kvar som jag ska baka ordning till lördag.
Beställde smörgåstårtor igår och dom två sista föräldrarna har hört av sig:-)
Alla 4 bjudna tjejer kommer:-)

Igår när jag hämtade henne på dagis,hade hon tappat tanden:-)
Denna tand,låg ju då i ett glas med vatten som hade lämnat en tia efter sig imorse.
Lina skreeeeek:TANDFEN HAR VARIT HÄR MAMMA!!!!
Hahaha....!Joel och Lina fick varsin tandburk av farmor igår:-)

Idag hade jag på planering att åka och handla efter jag hämtat Lina!Stefan skulle ta Joel på eftermiddagen.
Så får Lina välja sin egna födelsedags present.Det blir bäst så.Jag vet inte själv vad jag ska köpa till henne....har köpt två par tights till henne...men är ju inte så jävla roligt å få kanske:-)
Det löser sig!
Vi får dock se om vi får ändra planerna till imorgon istället...
Ska checka av med Stefan,jag kan tycka att han behöver sova lite...dock håller han inte med mig...!

Nu hoppa in i duschen och den kasta ihop lite mat:-)
Kör på i 200 blås denna dag.
Det är rätt skönt att lämna Lina på morgonen.man får lixom ut liiite mera av dagen:-)

[Bild]

[Bild]

Joel ville oxå bli fotad:-)

[Bild]

[Bild]

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards