Alla inlägg den 11 maj 2015

Av Måna - 11 maj 2015 15:23

ord säger mer än annat:Fy faaan.
Jag är lealös och har absolut ingen som helst ork!!!
Liiiite sovmorgon mot vad helgen erbjudit oss.
Joel vaknar från tomma baby-vakten till full vrål:PAPPA!MAMMA!
Jösses....en meter upp å vänder i sängen...man vaknar iaf...

Helgen har varit FULL späckad:-O
I lördags ko-släpp hos syster.Heeeelt makalöst,jag ljuger inte när jag säger att det nog var över 300 pers där!!!
Ko-lotteri,grillade hamburgare och fika såldes,en bajjamaja var uppställd och maskinerna som barnen kunde prov sitta!:-)
Folk överallt....:-) i deras trädgård satt människor på filtar-åt,fikade och umgicks!Så trevligt det var.
Å jag vann på min ko-lott!!!:-) 1 kg kalvfärs:-) woohoo!!!

I söndags rattade jag bilen ÅTER igen ut till syster med Thifany och Lollo:-)Lina skulle rida-men naturligtvis ös regnade det....
Thifany fick ju som bestämt stanna kvar...kändes lite dumt...men honkan inte ha ett bättre "sommarlov" någon annanstans än där ute:-)
Blir kanon!Och förhoppningsvis-funkar det hela sommaren och hon är välkommen hem till ett nytt,STORT,stall!:-)
Formosa är mycket ledsen i ögat...

Lina och Joel är inte det minsta sams idag.Passar verkligen skit bra med min icke befinnande ork idag!
Dom slåss,bråkar och tjafsar om ALLT....:-/
Jag är inte alls en logisk,pedagogisk mamma idag(eller vad det nu kan kallas)
Helst hade jag velat vara helt själv...lagt mig i soffan och kurerat mig mot förkylningen...
Men.så.är.icke.fallet

Nej...vi slåss,bråkar och gnäller ute,i den icke befintliga solen.
Jabbadoo!

Jag,som är trogen Gevalia människa,har provat något nytt.
BÄSTA kaffet ever!Satan i gatan vad gott detta ÄR!
Läääängtar till mina kaffemuggar mer än vanligt nu:-)

Det här fina täcket ska Thifany få:-) på G på posten just nu:-)
Ska annonsera om andra storlekar oxå tror jag;-)

Om man är trött...;-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards