Alla inlägg den 5 juni 2015

Av Måna - 5 juni 2015 08:43

vi vaknar upp till en fredag!
Dagis fri dag.
Lina och Joel är redan oense....jag kan inte begripa?Hur mycket kan man träta på varandra?!:-O

Ica maxi igår,som gick i en rasande fart.11 (!!!) var jag klar... Så jag och Joel tog en omväg hem.
Mellringe-närkes kil-frösvidal-ånnaboda-upp i Garphyttan-lannafors-garphyttans nationalpark-lekhyttan-hidinge-dagis.
Joel somnade.
Ibland är det rätt skönt att smyga fram så där.Kika lite och fundera:-)

Hade total haveri på magen igår kväll:-/ satan i gatan vilka smärtor det är som kommer.
Runt 23:30 kom jag i säng...
Vaknar med en dalmatinus i sängen(?) nu har hon börjat tagit friheter;-)

Idag,är nytt delmål mått i min vikt resa!!!!:-) YES!!!!
Sen är det helg.... Och instinktivt så vill hjärnan ha godis och snacks på fredag och lördag kväll...
Varför så?Om man inte är sugen på godis,varför ska man iaf vräka i sig?varför får man "svullnings" känsla bara för att det är helg???
Jävla OLW....;-)

Inget på planering idag.
Vi får se hur dagen blir.
Verkar som det kan bli en varm dag:-)
Ciao

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards