Alla inlägg den 1 augusti 2023

Av Måna - 1 augusti 2023 20:52

Vi packade ihop och åkte hemåt, jag och J, i onsdags.
Han hade hemlängtan och jag hade sagt att det var han som bestämde när vi skulle åka hem!
Väl hemma efter dryga 3 veckor borta väntar en hel del tvätt,en hel del avsaknad av mat i kylskåpet och en hel del post.
Så är inte att ligga på latsidan.
Sen har det bara runnit iväg?

I måndags morse klockan 07 stod 2 st snickare här!
Jag pratade med dom i april?! Och sedan dig allt som lixom ut? men nu-som från ingenstans rasslade det till och det som jag trodde inte skulle bli något av-är i full start!
I april hade jag stenkoll på läget-nu har jag nästan panik!!!
Försöker kolla genom mina papper men hänger inte riktigt med på vad jag själv menat när jag skrivit?
Imorgon börjar jag med steg ett -starta enskild firma.
Och som jag sa till L imorse: Man ska inte skynda fram något bra! Och det ska bli bra.

Idag körde jag iväg L med 2 hästar till syster. Som skulle träna och göra lite olika saker. Förhoppningsvis kan hon stanna och jag hämtar henne på torsdag förmiddag. Det skulle vara kanon istället för imorgon kväll.

Åkte därifrån- hem och bytte bil och åkte till Kristinehamn.
S ville följa med?!
Jag satt halva dagen igår och räknade och räknade, vände och vred på papper.
Och idag skrev vi på papperen på en Polar Customized -24.
Det var inte tänkt att bli så egentligen? vi hade bestämt oss för att räkna på en Selected med några tillbehör. Customized var för dyr och med mycket flera tillbehör än vad vi önskar och vill ha. Därför kändes Selected mer en vagn för oss.
Men den uber trevliga försäljaren gav oss riktigt fina siffror på Selected och så kunde vi inte låta bli att räkna på customized.
Och så fick det bli. Customized är på utsidan en snyggare vagn? och dom extra tillbehören är väl bara en rolig bonus att använda!
Jag är väldigt nöjd med priset vi fick på våran husvagn!
Det ska bli riktigt spännande att få hem denna vagn i slutet på mars!

Nu efter maten brakade magen totalt. Så får se hur många timmar det blir för mig på muggen ikväll?.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2023
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards