Alla inlägg den 12 augusti 2023

Av Måna - 12 augusti 2023 18:59

Äntligen välbehövlig SOL!
Varmt och skönt här nere hela dagen. Passade även ypperligt bra eftersom vi rev tältet idag och satte upp det lilla tältet.
Det var större än jag förväntat mig? så bara på plus.

Så mesta delen av dagen har gått åt att packa och plocka och riva.
Nu degar vi bara.
Det känns verkligen att vi får minsta yta när tältet är borta. Alla går på varandra inne i vagnen.
Hundarna är i vägen och det blir en smått irritation.

Imorgon åker S och L hem tillsammans med Lexi. J vill nog oxå hem.
Dock ska det vara strålande väder här på måndag? så jag hade velat åka hem på tisdag.
Vi får se om dom låter mig stanna kvar och komma efter på tisdag.
Skulle passa bra egentligen-då kan jag packa lite mera i bilen som ändå ska hem.
Men vi får se vad vi kommer fram till imorgon vid frukosten.

Skolstart på torsdag? jag kan erkänna att jag inte alls längtar till vardagsrutinerna med klocka som ringer varje morgon? Nope-inte det minsta.
Och sen allt som det bidrar med skolstart? Mail i mängder,papper och föräldramöten.
Första föräldramötet är på onsdag? innan skolan har börjat?

Jag har inte lyckats något bra med skv heller?! Oflyt på ren svenska. Jag har inte tagit mig tiden här nere som jag skulle till det heller.
Jaja? nya tag någon annan dag helt enkelt.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2023
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards