Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Måna - 22 augusti 2012 08:18

Det är en ny morgon som nalkas.

Ovanlig tyst morgon måste jag säga.

 

Hämtade in Lina någon gång inatt.

Sen blidde d en aningens dålig sömn efter det...  

Hur kan någon som är så liten och fridfull när hon sover-ta SÅ mycket plats i sängen???

Mig borrar hon i huvudet i och Stefan sparkar hon i ansiktet...Så jag måste säga,att jag har lite mer tur än honom!

HON vaknar som en liten sessa när hon sovit inne hos oss.

 

Visar sig och se om det blir uppehålls väder idag eller inte....

Just nu ser det humlans mörkt ut,men det gjorde d ju igår morse oxå,och dagen igår vart ju både varm,skönt och lite blåsig!

 

Myggbet på baksidan av låret.....

VARFÖR biter dom bara mig???

Vad har jag i blodet som är så delikat?

Frågade Stefan i söndags...

"Varför biter dom bara miiiig????"

"Ärligt....hur ska jag kunna veta det?"

"Men...imorse vaknade jag av att en jävel bet mig på fotknölen,hela mina fotleder består av gammla,nya myggbett!!!"

"Jag klara mig bra,ingen som biter mig..."

"Tur för dig då.... Men att dom är så aggresiva på mig...ser jag ut som en vandrande calzone eller???"

"Ehh...JA!"  

KUUUUUL!Verkligen JÄTTE KUL!!!!  

 

Nu skall dagen dras igång.

Lina vägrar frukost som vanligt...

men kan inte klandra henne,Stefan och jag har aldrig varit frukost människor.

Hon får sin smörgås lite senare bara  

 

Ciao!!!!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards