Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Måna - 9 augusti 2012 11:02

Kämpa och orka ta en dag i taget!
Nätterna,som sittandes sover,samt till ringar alldeles för mycket tid på toaletten i försök att få upp och ut slemmet...
Detta gör mig till en hemsk människa om dagarna.
Trött,grinig,irriterad och allmänt orkeslös...
Tror Lina börjar tröttna på sin soffhängande mamma nu:-/
Men jag orkar verkligen inte göra något-och att det regnat ute känns bara bättre för mig!!!
Försöka stå ut,jaa-alla andra oxå,över helgen och sen ringa vc på måndag igen...vad nu dom ska hjälpa mig med?!?
Så himla tråkigt!!!å jag dööööör på att inte kunna och orka göra ett skit!
Tillå med så det blev köttfärssås på burk till middag igår....pinsamt!

Solen skiner idag!
Så jag får ta och bli en soffaitrandes mamma ute i möblerna!
Lina måste få vara ute idag!
Kurera mig där och hosta funkar väl minst lika bra som att hosta inne:-/

Min "kompis" Tvättex Emil har börjat ringa igen...
Måste vara frustrerande för honom att hem numret är avstängt och att han då bara kan trakassera mig på ett telefonnummer....
Åååå...sikken idiot!

Vi tar sikte mot att ta oss genom denna dag oxå med hosta och rosslande lungor!!!!
Woohoo!!!!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards