Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Måna - 8 augusti 2012 18:08

Fast jag tycker att det är ganska skönt att det regnar,kan jag vara inne med gott samvete.

Även om Lina säkert vill vara ute,men jag orkar inte.

En låååång dragen och seg sjuka måste jag säga.

Vill bara bli frisk,få tillbaka orken och definitivt sluta hosta och börja sova om nätterna.

 

Jag skulle även vilja klippa mig.

Skulle oxå vilja färga och slinga håret:-)

Mycket som man vill....

Men en klippning kanske man skulle få till med.

Men hur?

åter till samme problem,inte längden,bara en frisyr-som skall vara lätt skött,snygg och bekväm.

och det slutar som oftast med att jag inte klipper mig alls...

Därför att jag inte alls kan komma på HUR jag kan tänkas vilja ha det

Ha ha ha...som vanligt,livrädd för förändring lixom.

Men kort hår....NEJ,jag chansar inte på det,får bara panik.

Men....jag får återuppta frågan när jag har blivit frisk igen.Så att jag orkarn sitta hos en frisör för det första.

 

Nu ska jag kila runt i huset en sväng.

Stefan har slutat jobba.

Lina är sjövild och far runt som jag vet inte vad...

Jag lämnar dom ensamma,så att dom får ta vara på denna tid innan hon ska gå å lägga sig...jaa...så gör jag:-)

 

Av Måna - 8 augusti 2012 08:23

En helvetes natt har passerat.
Hosta,hosta,hosta;-( inte mycket sömn...är trött och har ont i huvudet samt irriterad!suck...

Jag får tok spel,allanbrallan när folk lägger sig i!
Någon i min närhet,är jävligt duktig på att lägga näsan i blöt,ja...om nästan precis allting!
Igår hände det igen!
Jag blir så jävla irriterad!!!!!
Ska det vara så humlans svårt att låta andra vara???
Jag får aldrig höra det,annat än från vad Stefan säger till mig vad som sagts!han bryr sig inte nämnvärt-han är ju van lixom....:-@
Bara för att det inte passar personen ifråga,ska man inte lägga sig i andras liv!
Vad vi gör och inte gör,vad vi köper och inte köper-det ska du skita i "lilla mamma"
Vi är en egen familj,tar egna beslut-du är INTE involverad där!!!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards