Alla inlägg den 10 april 2013

Av Måna - 10 april 2013 19:23

Lina följde med farmor hem,när vi var i stan-jag & Joel,roade oss i ett litet väntrum...medans pappa körde upp för ökad b-behörighet!
Hade samme uppkörningsman som jag hade för CE,2008!:-)

Eftermiddagen blev förvånansvärd lugn,så här lugn eftermiddag har jag inte haft sen...jag vet inte när!
Joel sov.
Hela eftermiddagen.
Ända till halv sex.
Jag dammsög av bottenvåningen.
Sen kom frågan:what to do????
Jag tog paddan och satte mig i soffan...surfade lite,kika på nätet,somna sittandes med paddan i knät,vaknade sittandes med paddan i knät,fortsatte surfa;-)
Bella sov.
Det var ju nästan så att jag fann det lite tråkigt(?)!!!
Jisses!

På söndag,kanske Anna kommer hit:-) träning med Bella på G.
Efter att hon blev själv,tog hon på sig rollen att super-vakta-huset-och-familjen:-/ liiite för mycket kanske...meeen förhoppningsvis kan hon hjälpa mig med det!

1 vecka utan Cher idag;-(
Det är så att man saknar hennes skällande...

Imorgon kommer bästaste Jess hit:-) längtar!!!

Av Måna - 10 april 2013 14:51

Dagens nyhet:Joel ska döpas...
Shittans-bananer allanbrallan!
NÄR ska det ske tro????
Ja Måna,han ska inte döpas imorgon-ta't luuuugnt:-)

Av Måna - 10 april 2013 08:01

VadÄR det här för en jävla morgon????
Tror jag dör...
Svetten rinner,nej-forsar!!!
Lina är på det värsta humör man kan tänka sig:-@
Joel vägrar sova!
Hunden springer som besatt genom huset...
Och jag dricker mitt morgon kaffe på kontoret?!
Kaos,kalabalik,total oreda!!!

Fick min parfym på posten igår!helt otroligt så var det rätt sort!:-)
Å till mindre än HALVA priset:-)
Fick sms igår om att posten skickat mitt paket till fel adress och att det skulle bli försenat...som plåster på såren fick jag 50:- att handla för.jag beställde ännu en parfym...med 50kr i rabatt-vilket betyder att jag inhandlat 2 stora flaskor med parfym,för ett pris BILLIGARE än vad jag får ge för 1 flaska i affären!!!hur bra är inte det då???
Nu är jag ingen reklam pelare,men tyckte sidan,servicen och leverans tiden var toppen på:
Www.bangerhead.se

Hoppa in i duschen!
Ska köra in Papi,bil å transport till staden!
Hoppas att resten av morgonen funkar,så inte mitt tids schema kraschar...
Även om jag som småbarns förälder insett att det där med tids schema,kan man lägga ned!!!
För när man har ett-går det alltid käpp-rätt åt skogen!

Efter en förjävlig dag igår...tar vi sikte mot en "förjävla" bra dag idag!!!
Fick 6 fönster bytta igår(gardiner) och idéer om hur jag vill göra om här hemma!!!
Men...finns inte alls mycket tid över!
En gubbe som inte har tid att hjälpa mig.
En kökssoffa som är fett ivägen,vart man än ställer den!!!(stor,ful och klumpig,kommer aldrig in i mitt kök)
En annan soffa-som kommer bli ivägen!!!
Och en MASSA saker som behövs slängas....oja...skulle verkligen behövas en enorm rensning i detta hus!
Men samtidigt är det allt annat som även skall göras...det vanliga...och då lägger man,tyvärr,inte rensning på prio ett listan...
Men...en dag så...,!

Nu sover Joel.
Hunden har slutat springa.
Lina leker.
Kaffet är slut(är väl därför alla lugnat ned sig)
Och jag ska in i duschen.
Sen...bråka med en tre-åring som INTE vill borsta tänder,borsta hår,klä på sig...yeah!!!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards