Alla inlägg den 18 april 2013

Av Måna - 18 april 2013 21:27

Vaknade av att Bella boffa och skällde på regnet,smarta hunden!
Jag tog mig till toan i en egen unik stil...för att inse,att någon JÄVLA Pandaskalle till katt,SKITIT i badkaret!!!!!
Hade jag där och då-vetat VEM av dessa tre som äcklat sig-hade den fått ett hemskt straff,halv hemskt iaf!;-)

Täcken på hästarna.
Ut med Bella.
Regnet öser ned!
JAG tog kommandot över kaffebryggaren och blev ju naturligtvis utsökt gott kaffe;-)
Joel braka av med sovmorgon-VÄCKTE honom halv nio...jösses!!!!
Lina kissa på golvet...två gånger!
När jag äntligen fick 5 sekunders lugn stund,får Nala något ryck och börjar klättra i mina nya fina gardiner!!!
Men vafan?!?!!!

Vi tog oss genom denna dag oxå!
Stormen ute är ju inte å leka med!!!
Hästarna fick komma in tidigare idag!igår drog heeeela växthuset iväg,genom staketet och in i hästhagen!Manne och Formosa är fortfarande skeptiska för att gå förbi brädhögen utanför stängslet...ha ha ha,puckon:-)
Jag hoppade faktiskt över min och Bellas kvälls promenad ikväll...känns lite si å så och gå här borta under alla stora träden!Bella ville...
Får kompensera det imorgon på ngt vis:-)

Nu ska jag kika om Simba har lust att komma in,ge fiskarna mat,jaga på Stefan-så han väcker Joel så att jag kan byta lakanen i sängen när han får mat!

Imorgon är det fredag!
Som vilken dag som hellst för mig och barnen.
Att åka till fjöget imorgon,ligger inte på prio ett listan...MEN man är inte mer än människa och kan ändra på sig...eller?!?
Har tvätt...yeah...massor av tvätt att sortera och tvätta!hushållerskan är ledig imorgon...helt ledig,så jag tänkte att tvätten kan jag väl ta då;-)
Skulle ju vara tråkigt om vi skulle behöva gå runt utan trosor å fillingar:-)

Av Måna - 18 april 2013 16:51

Lite bebis-mys i soffan!
Lina är inte lika glad i å vara med på bild nuförtiden...hon har så mycket annat att göra ist:-/

Av Måna - 18 april 2013 16:16

Joel är imponerad av sin storasyster!
Han gillar att titta på henne och försöker mer å mer att prata med henne!

Jag förstår honom.
Om det inte vore min egna dotter,skulle jag oxå vara imponerad av att någon kan springa SÅ fort,skrika samtidigt SÅ högt,i förbi farten lämna kvar massor av leksaker överallt!

Citerar Peter LeMarc: "hon kom som en virvelvind,förklädd till en storm..."

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards